U ČAST Međunarodnog dana žena Budweiser je ove godine modernizirao tri svoje reklame iz 50-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća na koje nisu baš ponosni. Zastarjeli portreti prikazivali su žene objektivizirane i u podređenim ulogama svojim muževima, a novim dizajnom željeli su to ispraviti.
Marljiva žena i majka koja se brine o domu i bezuvjetno podržava svog vrijednog muža - bila je klasičan primjer stereotipa savršene žene 50-ih godina prošlog stoljeća. Ta slika često se pojavljivala u reklamama koje su redovito muškarce stavljale na prvo mjesto, a muški brand poput Budweisera nije bio iznimka.
Međutim, brend je ozbiljno razmislio o tim reklamama i ažurirane reklame lišene su seksističkih poruka i dodijeljenih uloga, piše Bored Panda. Slogan stare reklame iz 1956. na kojem piše "otkrila je da se udala za dva muškarca", zamijenjen je modernim, osnažujućim za žene: "Otkrila je da ima sve", piše na ažuriranoj verziji.
Popularni brend piva surađivao je s agencijom VaynerMedia u provedbi ideje. Kreativnu kampanju vodile su tri ilustratorice, Heather Landis, Nicole Evans i Dena cooper, s ciljem predstavljanja jedne teme: neovisnosti, jednakosti i ispunjenja.