"Dobivamo crkavicu, a ne bogatstvo": TikTokeri otkrili koliko zarađuju od ove mreže

Foto: Instagram

OSIM od sadržaja koji objavljuju na TikToku, neki od korisnika društvene mreže zarađuju i na oglasima. Business Insider piše da je TikTok svojim korisnicima nedavno omogućio participiranje u prihodima od oglasa.

Omogućeno im je da si međusobno šalju virtualne "darove" koji se kasnije mogu pretvoriti u novac. Također, mreža je ustanovila i fond iz kojeg se korisnicima s najmanje 10 tisuća sljedbenika i 100 tisuća pregleda u 30 dana isplaćuju određena sredstva. Još se uvijek testira mogućnost da TikTok korisnicima koji sadržaj emitiraju uživo mreža omogući da gledatelje pretvore u pretplatnike.

"Zarađujemo crkavicu, a ne neko bogatstvo"

Neki od najpoznatijih TikTokera za Business Insider otkrili su da su im zarade od ove društvene mreže nekad doista male te da "zarađuju crkavicu, a ne neko bogatstvo". Hank Green kojeg na TikToku prati sedam milijuna ljudi otkrio je da je za svakih 1000 pregleda na TikToku zaradio između 0.02 i 0.03 dolara.

@hankgreen1 Replying to @Joe ♬ original sound - Hank Green

Presten Teo, kojeg na društvenoj mreži prati 2.3 milijuna ljudi, rekao je da on na dan od svog TikTok profila zaradi između devet i 38 dolara. Oglasila se i Lucy Davis koja kaže da od svakog prijenosa uživo zaradi između 20 i 300 dolara. 

Na objavljivanju oglasa zarađuje se ovisno o broju sljedbenika

Zbog toga što im zarade od vlastitog sadržaja nisu velike, neki TikTokeri zarađuju i objavljivanjem oglasa, a zarada ovisi o tome koliko imaju sljedbenika.

Primjerice, jedna sponzorirana objava na kanalu Prestona Sea tvrtku će koštati otprilike 600 dolara. TikToker Alex Ojeda, kojeg prati oko osam milijuna korisnika društvene mreže, svaki sponzorski video naplati barem 20 tisuća dolara. Drugi TikTokeri zarađuju tako što prave sadržaj koji tvrtke objavljuju na svojim TikTok profilima.

Osim toga, TikTokeri mogu zarađivati i tako što će u svojim videima promovirati pojedine pjesme. Primjerice, Nicole, Natalie i Nika Taylor, koje na TikToku prati više od 11 milijuna korisnika, ispričale su da pojavljivanje neke pjesme u jednom svom videu naplaćuju 750 dolara. Mikro influenceri istu uslugu mogu naplatiti između 20 i 150 dolara.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.