Ferrari 458 Italia: Iznenađenje iz Maranella

FERRARI je predstavio svoj novi proizvod! Riječ je o nasljedniku modela F430 koji će nositi naziv 458 Italia i kojega po prvi put možete vidjeti u punom svjetlu.

Dok se trenutni F430 u velikoj mjeri temelji na svom prethodniku, modelu F360 Modena, Ferrari 458 Italia je nov u svakom pogledu - od dizajna i aerodinamike, pa sve do motora, upravljačkog sustava i ergonomije interijera.

Tako Ferrari 458 Italia prema riječima talijanskog proizvođača predstavlja najveći iskorak jednog Ferrarijevog automobila, kada je riječ o primijenjenim tehnološkim rješenjima, performansama i štetnim emisijama.

U prilog ovoj tvrdnji možemo navesti činjenicu kako ovaj automobil pokreće novi 4,5-litreni atmosferski V8 središnje straga smješteni motor. Opremljen izravnim ubrizgavanjem razvija 570 KS pri 9.000 o/min, odnosno 128 KS (94 kW) po jednoj litri radnog volumena.

Nadalje, isti pogonski stroj razvija maksimalni okretni moment od 540 Nm pri 6.000 o/min od čega je 80% momenta dostupno od 3.250 o/min. Sve zajedno dovoljno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3,4 sekunde i dostizanje najveće brzine na granici od 325 km/h.

Uz sve rečeno ovaj će model trošiti manje goriva od svog prethodnika. Točnije radit će se o vrijednosti od 13,7 l/100 km, dok će mu emisija ugljičnog dioksida iznositi oko 320 g/km. Valja reći i kako će motor biti uparen sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke. Radi se o dorađenom mjenjaču iz modela California.

Manjoj potrošnji će pripomoći i relativno skromna masa automobila. Naime, zahvaljujući lakoj aluminijskoj šasiji 458 Italia teži 1.380 kg s omjerom od 42:58 u korist stražnje osovine.

Dakako, za razvoj ovog modela su prvenstveno zaslužna iskustva i znanja stečena iz Formule 1, a prema navodima izvora to se prvenstveno očituje u brzini i preciznosti kojom automobil reagira na vozačeve želje. Kako bi se vozač bolje osjećao u kokpitu Ferrarijevi stručnjaci su razvili novi upravljač i instrumentnu ploču čiji je dizajn pod izravnim utjecajem trkaćeg iskustva. Recimo i kako su veliku ulogu navodno odigrale i sugestije Michaela Schumachera.

Što se vanjskog izgleda tiče za njegov je dizajn zaslužna dizajnerska kuća Pininfarina. Uz znakovit odmak od tradicionalnih značajki, novi je dizajn svakako prilagođen što boljem aerodinamičnim karakteristikama. Između ostalog valja spomenuti downforce od 140 kg pri brzini od 200 km/h. Recimo i kako će 458 Italia u duljinu mjeriti 4.527, u širinu 1.937 te 1.213 mm u visinu, dok međuosovinski razmak iznosi 2.650 mm.

Nadalje možemo spomenuti unaprijeđeni kočnički sustav, s kojim se 458 Italia zaustavlja za svega 32,5 metara sa brzine od 100 km/h, napredni ovjes s E-Diff-om i F1-Trac-om (kontrolom proklizavanja), itd.

Službena premijera novog Ferrarija će biti održana na frankfurtskom auto salonu ove jeseni, a prve isporuke se očekuju u prvoj polovici sljedeće godine.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.