CALIFORNIA, Ferrarijev novitet godine, nakon predstavljanja u tradicionalnoj crvenoj boji i oskudnom toplesu sada prikazuje i svoje drugo lice. Nema sumnje, automobil je jednako atraktivan i u plavoj boji, a o čvrstom rovu da i ne govorimo.
Paralelno s novom galerijom fotografija Ferrari u javnost izlazi i s nekoliko novih informacija. Svoj novitet predstavlja kao 2+ kabriolet, a u njegove kvalitete uvjerio se i sam šef Ferrarija, Luca di Montezemalo, i to na stazi Fiorano. Izjavio je kako je California izvanredan automobil koji ga je opčinio performansama, komforom i užitkom u vožnji. Sasvim logično s obzirom da se radi o prvim "ustima" tvrtke.
Ferrarijev šef u nastavku nam otkriva kako je ovo prvi Ferrari koji karakteristikama ispunjava dvostruku funkciju, spidera i coupea. Najveći dio zasluga za to uzima sustav sklapanja tvrdog krova putem kojeg se California transformira u spider za svega 14 sekundi. Novost je i prtljažnik od 340 litara, sada nadohvat ruku putnika.
Red je da pojasnimo i izbor plave boje vanjštine. Radi se o Azzuro California nijansi, premijerno lansiranoj na istoimenoj legendi iz 1960-tih, modelu predstavljenom 1962. godine na New York Auto Show-u.
I za kraj nekoliko tehničkih informacija. Proizvođač na prvo mjesto stavlja optimalnu aerodinamiku, kao i činjenicu da je odgovarajućim karoserijskim zahvatima značajno povećan downforce, odnosno bolje rečeno reduciran uzgonski efekt. Jezikom brojki, pri brzini od 200 km/h California generira dodatnih 70 kg potiska na podlogu.
Novitet kojeg karakteriziraju tipične mjere jednog GT-a, duljina od 4.560 mm i visina od 1.900 mm, od tehnoloških novina ima sedam-stupanjski mjenjač s dvije spojke, te unaprijeđeni Launch Control (omogućava optimalan start bez proklizavanja).
Pomalo neočekivano, Ferrari ovaj put preskače očekivane podatke i nudi tek informaciju vezanu uz ekologiju. Naime, ipak bi bilo neumjesno reći kako prosječna potrošnja od odličnih 13,2 l/100 km ima cilj da vlasnika ne udari po novčaniku.