PREMA navodima izvora u Maranellu se uskoro spremaju predstaviti novi model koji će zasjesti na sami vrh svjetske auto-industrije, i to ne samo kad su u pitanju vozne osobine.
Novi bi model trebao biti brži i stabilniji od Enza, no istodobno manji, lakši i ekonomičniji, a sve ove kvalitete će mu omogućiti i dominaciju nad Veyronom (tako barem kažu). Nove bi standarde ovaj automobil trebao postaviti s novim bi-turbo V8 motorom (prva Ferrarijeva upotreba turbopunjača u produkcijskom modelu još od kraja 80-ih godina prošlog stoljeća), malenom masom te odličnim aerodinamičnim svojstvima.
Prema navodima izvora ovaj se automobil trenutno vodi pod kodnim nazivom F70, a osnovu njegovog razvoja će činiti iskustva prikupljena iz programa FXX te konceptnog Millechillia, od kojega je potekla filozofija downsizinga uz istovremeno očuvanje performansi superautomobila. Naime, prema dosadašnjim izvještajima Ferrari namjerava masu modela F70 zaustaviti na oko 1.000 kg, odnosno čak 365 kg manje od Enza.
Za takav pothvat u Maranellu će morati primijeniti svaku poznatu, a vjerojatno i nekoliko dosad nepoznatih mjera smanjenja mase. Ukratko, možemo očekivati znatnu upotrebu karbonskih vlakana, kako pri izradi prostornog okvira tako i kada je riječ o karoseriji, carbon-ceramic kočnice, spartanski interijer i sl.
Što se spomenutog motora tiče, on će zamijeniti Enzov V12, a ekonomičnosti će mu pored smanjenja obujma i cilindara te same mase automobila pripomoći i par turbopunjača te sustav izravnog ubrizgavanja goriva. Snaga bi mu se trebala kretati malo iznad Enzovih 660 KS, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h možemo očekivati potrebno vrijeme od oko 3 sekunde. Procjenjuje se kako će mu najveća brzina biti viša od 370 km/h.
F70 bi poput Enza trebao biti proizveden u ograničenoj seriji, navodno svega 399 primjeraka, dok bi prve isporuke trebale uslijediti 2012. Naravno, kupac neće moći postati bilo tko, već samo oni koji se odazovu Ferrarijevom pozivu i uplate predujam. Cijena? Svakako iznad milijun Eura.