Foto: Facebook
LOKALNI izbori su jedan veliki cirkus, a ove godine imamo više cirkusanata nego ikad. U stvari, možda i nemamo, ali tako se barem čini zbog društvenih mreža koje pucaju po šavovima od sponzoriranih objava anonimusa koji se ponekad i bez imalo truda žele uguziti na mjesta gradonačelnika, dogradonačelnika, zamjenika, načelnika i slično.
A ako vam treba potvrda, ne morate tražiti dalje od predizbornih plakata.
I dok su neki sasvim pristojno dizajnirani, postoje i oni koji nisu uložili ni minimum. Pokušavaju se uguziti na neku poziciju tvrdeći da imaju rješenja i prave ljude, a već od starta pokazuju da nisu u stanju pronaći ni pravu osobu koja bi im dizajnirala promidžbeni materijal.
Prekopali smo, stoga, društvene mreže i pronašli neke od najbizarnijih jer ako već ne možemo dobiti kvalitetnu lokalnu vlast, možemo se zabaviti.
Ne znamo koliko je Milan Busić ozbiljan u svojim namjerama da postane zamjenik načelnika općine, ali jedno je sigurno - savršeno nosi tu bijelu dolčevitu. Uglavnom, profil kandidata pokazao nam je da ga impresioniraju falusoidni predmeti i da odlično drži ravnotežu. Koliko je to bitno za poziciju načelnika općine, ne znamo, ali zabavno je.
"Kuzmu biraj, ništa se ne sekiraj" vjerojatno je jedan od najboljih predizbornih slogana na koje smo naišli. Nema smisla, ali barem nije prazno obećanje. No sikiriki, Kuzma, no sikiriki.
Oni žele općinu u 21. stoljeću i obožavaju se otkvačeno slikati u prirodi.
Nismo sigurni što se događa na ovoj fotografiji, ali što god bilo, grozno je dizajnirano. Inače, ovaj isti suncokret nalazi se i na svakoj pojedinačnoj fotografiji kandidata.
Petrina želi potrovati bagru i uhljebe, a ako se i vi želite pridružiti ovom masovnom trovanju jeftinim populizmom, zaokružite 5.
Tko god je mislio da je ovaj plakat dobra ideja, ne razumije kako predizborni plakati funkcioniraju jer ovo je najbizarnija kombinacija potpuno nepovezanih motiva. On urla, za domaćeg je čovika, s plakata ne možete shvatiti ni o kome je riječ, obećaje brda i doline, a ovaj lik ispod njega drži dva sira jer... Dva sira su bolja nego jedan? Bolje dva sira u ruci nego jedan na grani?
Kandidacijska lista Danijela Jagića pokazalo je da na promotivnim fotkama ne morate biti ni odjeveni, ali ni imati suvislu poruku. Površine, kolona, sretan, malo, stil, kawa. Nije vam jasno? Razmislite!
Ovo se dogodi kad djetetu date da se igra u Paintu i ono vam slučajno napravi savršen plakat za izbore.
Ako netko ikad odluči dizajnirati poster za straight-to-DVD horor "Djeca iz kukuruzišta 5: Preporod", evo inspiracije.
Hej, zovi čovika!
Hrvoje Herček možda želi postati gradonačelnik Vrbovca, ali na plakatima redovito izgleda kao pjevač narodnjaka ili kao da je upravo izveo neki mađioničarski trik. Uglavnom, profesor M.G. Taylor otkrio je ovu pozu i očito ne odustaje od nje. Zašto? Jer on je totalno drugačiji!
Hrvatska stranka umirovljenika možda 100% stoji iza Nedjeljka Babića, ali bilo bi lijepo da mu barem pravilno napišu nadimak jer Gangstera bismo možda i izabrali, ali Ganstera nikada.
Savršen način da istovremeno objavite listu i pokurčite se bembarom.
Pošteno, dosljedno, samostalno, nacistički.
HČSP okuplja samo najbolji kadar, a ovaj imidž izbacivača u nekom seoskom disko klubu savršeno upotpunjuje njihovu sliku ozbiljne političke stranke.
Mali savjet, ako već radite predizborni plakat, možda je dobro izabrati neku fotku koju niste snimili na roštiljanju.
"Za Zaprešić spremni" je možda "stari hrvatski pozdrav", ali ako se već prezivate Trbuha, slogan "S Trbuhom za kruhom" se nameće sam od sebe.
SDP Jakovlje snimio je ovaj fantastično uvježban video koji savršeno prenosi ovu uvjerljivu poruku. Uz ovo čak i spot Ive Josipovića izgleda kao remek djelo.