Intelektualac smatra da seks prije braka nije poželjan, u braku ni nužan, a ćaćina ćer smatra obrnuto

Foto: Index

SITUIRAN, četrdesetogodišnjak, intelektualac-smjer teologija, traži ozbiljnu vezu. Ne traži ženu nego vezu. Ozbiljnu od prvog dana. Ako je žena bez-veze, ne triba joj dolazit. Ako zainteresirana žena ne liči na njegovu mater, džabe joj je upoznavat intelektualca.

Za ozbiljnu vezu ima nade ako on živi s materon, a ona s ćaćon. Mater i ćaća bi se mogli nać. To bi moglo postat ozbiljno. Ako se dica protive toj vezi, tim ozbiljnije. Intelektualac će, uz ironične komentarima o godištu svoje matere, naglasit činjenicu da je ćaća umro nema dvadeset godina. Ćaćina ćer neće prigovarat jer zna da bi dobila po labrnji. To će nadoknadit zalupivši vratima na odlasku. Intelektualcu smeta šta materi nije jedini muškarac, a lakše podnosi činjenicu da mu je mater jedina žena.

Ćaćinoj ćeri smeta šta joj otac noćiva pod tuđin krovon, a manje je sekira šta trideset pet godina spava sama. Zafaljujući roditeljima, intelektualac i ćaćina ćer se sreću o Božiću i Uskrsu. Sve što on kaže, nju nervira. On se podsmjehuje svakoj njenoj rečenici jer smatra da dotična govori ne znajući šta čini. Čin roditelji zinu, dica uzvrate kritikon. Intelektualac i ćaćina ćer svaćaju da imaju nešto zajedničko. Neurozu. Nazivaju je stavon, odnosno mišljenjen.

Dok čekaju da in se roditelji vrate iz šetnje, nadmeću se čija je neurotičnost ispravnija. Intelektualac smatra da seks prije braka nije poželjan, a u braku ni nužan. Ćaćina ćer smatra obrnuto-da seks prije braka nije nužan, a u braku ni poželjan. Njihova prepirka završava intenzivnon željon za sekson kod nje(za koju smatra da je visok tlak), i jakin spolnin nagonon (zbog kojeg sebi predbacuje) kod njega.

No, do seksa, ka ni do zdrave pameti, ne more doć. Šta samo znači da postoje zdravi temelji za brak. Na koji ih nagovaraju roditelji. Dicu su uspješno odgojili i nema sumnje da bi unučad bila još situiranija i intelektualnija. Intelektualac i ćaćina ćer ne znaju roditeljima reć Ne pa matičaru kažu Da.

Mater plače, a ćaća razmišlja kako će od ćerine sobe napravit banj. Prva bračna noć je zadana tema o kojoj ćaćina ćer sve zna iz tinejdžerskih filmova, a intelektualac s teologije. On se raspituje je li ćaćina ćer djevica. Ona nije sigurna-jednon je skakajući s bicikle naskočila na guvernal. On priznaje da ne zna šta je guvernal. Pričaju dugo u noć. On ne zna vozit biciklu, pa malo raspravljaju o seksualnin iskustvima, a više o bicikli.

On je optužuje za promiskuitet, poliandriju i poligamiju, a ona se osjeća krivon jer ne razumi nijednu od navedenih riči. Stoga ga smatra pametnijin od ćaće. Kako se on sve više idi, tako se ona sve više uzbuđuje. Njemu vlastito deranje pričinjava zadovoljstvo jer tako glasan, samouvjeren, nadmoćan i ironičan je zadnji put bio s materon.

Prva bračna noć završava seksualnin odnoson. Naredno jutro je on čangrizav, a ona vesela. Ona namjerava kupit biciklu, a on se osjeća iskorišteno. Nakon prve bračne noći nema zadanih teoloških moranja i on se, otvoreno joj to kaže, namjerava suzdržavat od poroka. Ona se pravi da razumi šta znači porok i zavidi mu kako dobro podnosi svoju golemu pamet. Ona to ne bi umila nosit u glavi. Njega uzbuđuje intelektualna nadmoć, a njeno divljenje mu izaziva seksualni nagon. Ona mu naskoči na guvernal.

Iz ovog primjera se jasno zaključuje da je brak ozbiljna veza između dvoje ljudi od kojih makar jedno mora znat vozit biciklu. S godinama se to naskakivanje pretvorilo u petero dice. Pametnih na mater, a intelektualnih na tatu. Budući stupovi društva.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.