PREMA istraživanju Sveučilišnog koledža u Londonu (UCL) postoji korelacija između posjedovanja sportskih automobila i uvjerenja da su nečije genitalije manje od prosjeka. Cilj je studije bio provjeriti postoji li doista veza između prijevoznog sredstva i percipirane veličine penisa.
Psiholozi su angažirali 200 muškaraca koji govore engleski u dobi od 18 do 74 godine da popune online test. Sudionicima je najprije prikazana izjava u trajanju od sedam sekundi, a poslije je zamijenjena na ekranu slikom proizvoda. Zatim su morali pomaknuti klizač kako bi pokazali koliko žele kupiti proizvod.
Na kraju se na ekranu pojavila još jedna izjava, a sudionici su morali reći je li ista ili drugačija od one prikazane na prvom ekranu. Ispitanicima je rečeno da su te izjave činjenice i da test treba istražiti kako ljudi pamte činjenice dok kupuju proizvode.
Neistinite izjave o veličini penisa drugih muškaraca
Jedna od izjava lažno je prenijela prosječnu veličinu penisa u erekciji drugih muškaraca - nekim je sudionicima rečeno da je to 7.1 inča (18 cm), dok je drugima rečeno da je četiri inča (10 cm). Pravi prosjek je zapravo 5.1 inča (13 cm), ali oni kojima je rečeno da je to niža vrijednost osjećali su se relativno bolje dok su izvršavali zadatak.
Međutim, oni koji su rekli da je to veća vrijednost namjerno su to uradili da se osjećaju kao da su im genitalije ispodprosječne veličine. Sudionicima se uvijek prikazivala slika sportskog automobila između njihovih dviju izjava o veličini penisa te su morali pokazati svoju želju da ga kupe.
"Možda postoji nešto specifično što povezuje automobile i penise"
Kad je tim analizirao rezultate, vidjeli su da muškarci stariji od 30 godina koji su mislili da im je veličina penisa ispod prosjeka vjerojatnije htjeli kupiti sportski automobil. Osim toga, muškarci koji su bili uvjereni da imaju veći penis pokazali su sve manji interes za luksuzna vozila.
Drugačije je bilo kod druge skupine, koja ih je i dalje cijenila bez obzira na njihovu dob, što ukazuje na stanje sa samopoštovanjem. Iako ova studija tek treba biti recenzirana, autori kažu da njihovi rezultati "pokreću intrigantna pitanja za buduća istraživanja".
"Možda postoji samo nešto specifično što povezuje automobile i penise u muškoj psihi. Tu hipotezu podupiru podaci u ovom radu, a ona bi objasnila postojanje automobila u svakodnevnim šalama, reklamama i akademskom diskursu", napisali su.