Foto: Instagram/YouTube/Google/Nike/Chanel
POSTOJE brendovi i logotipovi za koje baš svi znaju. Stalno ih viđate po TV-u, na internetu, svugdje oko sebe.
No, malo tko zna da se iza nekih od njih kriju pomalo čudna skrivena značenja i mitovi u koje zaista teško povjerovati.
1. McDonald's
Dizajner prvog McDonald'sovog restorana došao je na ideju da na zgradu stavi dva spojena zlatna luka, a to je arhitektonsko rješenje vrlo brzo postalo simbol za brzu hranu diljem svijeta. Tvrtka je kasnije htjela odustati od tog logotipa, ali psiholog Louis Cheskin nagovorio je mandžement da ga ipak zadrže. Tvrdio je da ovaj logo podsjeća na ženske grudi kad se okrene naopako zbog čega privlači ljude, piše BrightSide.
2. Chanel
Priča o nastanku ovog loga veoma je bajkovita. Naime, Coco Chanel navodno ga je sama nacrtala dok je boravila u dvorcu Château Crémat u Nici. Prema jednoj priči simbol je inspiriran lukovima dvorca, a upravo je to ono što ga čini posebnim - predstavlja i prva slova imena i prezimena slavne Coco, ali i njezinu očaranost bajkovitim dvorcem.
3. Google
4. Mitsubishi
Temelj ovog logotipa sastoji se od grba obitelji Iwasaki koja je osnovala tvrtku. Grb se sastoji od tri dijamanta složena jedan na drugog. Dijamanti predstavljaju pouzdanost, integritet i uspjeh, dok crvena boja asocira na odvažnost. Osim toga, Japanci smatraju da crvena boja više privlači kupce od svih ostalih boja.
5. FedEx
6. Nike
Studentica Carolyn Davidson izradila je poznati logo 1975. godine i dobila samo 35 dolara za njega. On predstavlja krila grčke božice Nike koja ratnicima nosi trijumf i pobjedu.
7. Le Tour de France
Iako ste logo za najpoznatiju svjetsku biciklističku utrku vidjeli milijun puta, vjerojatno niste primijetili biciklista koji se skriva među slovima. Slovo R tvori tijelo biciklista, a slovo O predstavlja kotač.