Novi identitet Jaguara postao sprdnja. Ruga im se i Elon Musk

Foto: Press

Ljudi nisu sretni zbog rebrandinga Jaguara. Britanska kompanija predstavila je novi logotip označivši početak električne ere. Predstavili su potpuno novi logo iz kojeg je izostavljena prepoznatljiva figura jaguara.

Novi dizajn koristi tipografiju s kombinacijom velikih i malih slova, gdje su slova "J", "G" i "U" velika, stvarajući stilizirani natpis "JaGUar". Ova promjena dio je strategije brenda za, kako kažu, modernizaciju imidža. "Moramo promijeniti način na koji ljudi doživljavaju brend", poručili su iz Jaguara, no čini se da im to zasad i ne ide po planu. 

"Prodaju li automobile ili odjeću?"

Naime, mnogi smatraju da je uklanjanjem prepoznatljive figure jaguara iz loga izgubljen dio identiteta brenda. "Ovo izgleda kao logo neke modne marke za hipstere", pišu ljudi po društvenim mrežama, a slične reakcije dobio je i promotivni video u kojem - uopće nema automobila.

Promo video umjesto vozila prikazuje modele u futurističkoj haute couture odjeći s porukama poput "break moulds" (razbij kalupe) ili "delete ordinary" (izbriši obično). "Prodajete li automobile?" zapitao se i Elon Musk, na što su mu iz kompanije odgovorili: "Da. Voljeli bismo vam pokazati. Pridružite nam se u Miamiju 2. prosinca? Srdačan pozdrav, Jaguar."

Naime, 2. prosinca u Miamiju najavili su premijeru koncepta Jaguar Design Vision. "Radujem se što ću vidjeti vašu novu liniju vozila", odgovorio je Musk.

Četiri osnovna elementa dizajna

Iz kompanije navode da se novi smjer temelji na filozofiji osnivača Sir Williama Lyonsa, koji je izjavio da "Jaguar ne treba biti kopija ničega". Novi dizajnerski jezik i grafika imaju za cilj prenijeti transformaciju Jaguara, kako u stilu tako i u ambiciji da povrati svoje mjesto na tržištu luksuznih automobila.

Osvježeni identitet fokusira se na četiri osnovna elementa dizajna. Prvi je Device Mark, minimalistički novi logotip izrađen u prepoznatljivom fontu, naglašen simetrijom i suzdržanošću. 

Sljedeći je Strikethrough, horizontalni grafički motiv za koji se čini da je predodređen da ostavi trag na budućim modelima. Exuberant Colors predstavlja Jaguarovu povezanost s umjetnošću, dok Makers Marks uključuje dva simbola: tradicionalnog Jaguarovog "skakača" i novi monogram koji uključuje slovo "J" (a možda i slovo R).

Vizualni noviteti debitirat će na nadolazećem konceptu te će krasiti i tri električna produkcijska automobila koje Jaguar planira lansirati na tržište prije 2030. godine (pretpostavlja se da ne prije 2026. godine). Iz Jaguara poručuju kako je riječ o "potpunom resetu" kompanije te da je tim morao zauzeti "neustrašiv pristup" u ovoj transformaciji.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.