"Iznenađenje koje će srušiti internet" kod Cristiana Ronalda je bio youtuber MrBeast (Jimmy Donaldson). "Našao sam se s MrBeastom da srušimo internet", naziv je videa koji su zajedno snimili najpopularniji nogometaš današnjice i najpopularniji youtuber današnjice. Mnogi su i predviđali da će upravo youtuber biti Ronaldov zagonetni gost.
Pred kamerama su raspravljali o brojnim temama, a Beast je Ronaldu davao savjete kako da unaprijedi svoj YouTube kanal, iako mu takav savjet možda i nije baš potreban s obzirom na to da već ima skoro 70 milijuna pretplatnika. "Bojiš li se da ću te nadmašiti?" upitao ga je Ronaldo.
Ronaldo nadmašio Beasta na YouTubeu
I upravo je tako i počeo razgovor. Ronaldo je pitao youtubera što misli o tome da je on uspio prikupiti 60 milijuna pretplatnika u jednom mjesecu, dok je Beastu za to trebalo 13 godina.
"Iskreno, mislio sam da ćeš dobiti 20-30 milijuna u prvom mjesecu", rekao je Beast. "Kad si napunio 60, rekao sam: o, Bože. Najviše pretplatnika, prije tebe, u mjesec dana bilo je 20 milijuna, a to smo bili mi", dodao je.
Zatim je Beast pitao Ronalda kako se osjeća kao najpraćeniji čovjek na svijetu. "To je ok postignuće, ali nije me iznenadilo. Svjestan sam strasti koju ljudi gaje prema meni, ali i prema nogometu", rekao je ne tako skromni Ronaldo. Beast ga je upitao i postoji li šansa da vidimo Ronalda kako igra uz svog sina Cristiana Jr. "Vidjet ćemo kako će me noge služiti, njemu je tek 14", rekao je zagonetno nogometaš.
U tri sata njihov je razgovor pregledan skoro četiri milijuna puta.
Ronaldo je svoj YouTube projekt UR Cristiano pokrenuo u kolovozu i već sad je jedan od najpraćenijih kanala na internetu.
Tko je MrBeast?
Mr Beast ima više od 500 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, što ga čini najpraćenijim kreatorom na svijetu. Pravim imenom Jimmy Donaldson ima više od 320 milijuna pretplatnika na svom glavnom YouTube kanalu i gotovo 9 milijardi pregleda samo tijekom prošle godine. Zarada mu je ove godine bila 85 milijuna dolara.
Sve to zahvaljujući videozapisima koji prikazuju ekstremne vratolomije (preživljavanje u špilji tjedan dana) i razne izazove (provođenje 100 dana u bunkeru za osvajanje 500.000 dolara).
Donaldsonova ogromna popularnost pokrenula je uspješne linije potrošačkih proizvoda od odjeće do njegovih Feastable čokoladica. Oko njega se vežu i kontroverze. U rujnu su natjecatelji njegovog nadolazećeg Amazon showa, Beast Games, tužili Donaldsonovu producentsku tvrtku zbog nesigurnih uvjeta na setu. Tužbu nije komentirao.
Početkom godine jedan od takvih videa snimao je i u Hrvatskoj. Natjecatelji su se kod Dubrovnika tad otrovali nečistom vodom.