U 2020. Spotify je platio 100 milijuna dolara za ekskluzivna audio prava na podcast The Joe Rogan Experience. Prošlog mjeseca obnovili su svoj ugovor s Roganom za iznos od 250 milijuna dolara tijekom nekoliko godina (ali sad bez ekskluzivnih prava).
Čini se jasnim da Spotify treba Joea Rogana, a Joeu Roganu treba Spotify, koji je stajao uz njega čak i kad je njegova emisija bila pomno promatrana zbog stvari poput širenja dezinformacija o cjepivu protiv koronavirusa. Sada prvi put znamo kolika je zapravo Roganova podcast publika. Ashley Carman izvijestila je u Bloombergu da je Spotify počeo testirati novu značajku koja prikazuje broj sljedbenika podcasta.
The Joe Rogan Experience nije samo najpopularniji podcast na Spotifyu, već i gotovo tri puta popularniji od drugog na listi (TED Talks Daily), stoji u njezinom izvješću. S 14.5 milijuna sljedbenika nadmašuje druge popularne podcaste poput The Daily New York Timesa (2.6 milijuna) i This American Life (870.000). Carman dodaje kako ova brojka čak ne daje potpunu sliku Roganove ukupne publike:
"Njegovo praćenje na Spotifyu i dalje je manje od njegovih pretplatnika na YouTubeu, kojih ima 16.4 milijuna, i njegovih osobnih pratitelja na Instagramu, kojih ima 18.9 milijuna. Ali vrijedi napomenuti da je Rogan prikupio ove Spotify sljedbenike u samo četiri godine - njegova emisija nije bila na platformi sve dok nije potpisao ekskluzivni ugovor 2020.", tvrdi Carman.
Za usporedbu, CNN je 2023. u prosjeku imao 582 tisuće gledatelja u udarnom terminu
Broj sljedbenika ne znači nužno i slušanje, ali to je još uvijek impresivan broj. X račun Kanekoa The Great objavio je rezultate Bloombergova izvještaja, uz opis: "Spotify je upravo otkrio broj sljedbenika za podcaste, otkrivajući da Joe Rogan ima nevjerojatnih 14.5 milijuna sljedbenika. Nasuprot tome, CNN je 2023. u prosjeku imao 582 tisuće gledatelja u udarnom terminu.
CNN Joe Rogana označava kao 'rubnog' i 'kontroverznog', ali njegova je publika zapravo više od deset puta veća od CNN-ove. Dakle, tko je zapravo marginalan i kontroverzan?" Elon Musk odgovorio je: "CNN je rubna naslijeđena medijska tvrtka."
Konteksta radi, oko 42 milijuna ljudi u SAD-u slušalo je podcaste 2023. godine, prema Edison Researchu. Vjerojatno je sigurno pretpostaviti, na temelju brojki koje navodi Bloomberg, da znatan dio tih slušatelja sluša Joea Rogana.