Tvrtka za britvice Braun mogla bi se suočiti s bojkotom jer u jednoj reklami prikazuje trans muškarca s vidljivim ožiljcima od mastektomije. U oglasu za trimere Braun serije X može se vidjeti muškarac bez majice s ožiljcima ispod grudi kako proizvodom brije lice.
Dodatak za brijanje reklamira se kao proizvod koji se može koristiti za brijanje brade, dlaka na tijelu i kose. Fotografija se počela širiti internetom i postala je viralna, a a brojni konzervativci i desničari sad su počeli kritizirati tvrtku i pozivaju na bojkot, piše desničarki tabloid NY Post.
"Braun jako traži svoj Budweiser trenutak", komentirao je kontroverzni psiholog Jordan B. Peterson, referirajući se na dionice pivske kompanije koje su pale nakon što je transrodna tiktokerica Dylan Mulvaney objavila partnerstvo s Bud Lightom kako bi proslavila svoju prvu godinu kao žena.
"Ovo će postati jedan od najozloglašenijih medicinskih skandala"
"Promicanje uklanjanja zdravog tkiva dojke nije samo šokantno nemoralno, već je i protivno uputama standarda oglašavanja da se estetska kirurgija ne glamurizira ili trivijalizira", rekla je Maya Forstater, izvršna direktorica Sex Mattersa za Telegraph.
"Rukovoditelji Brauna sigurno su živjeli ispod kamena ako misle da ova kampanja predstavlja 'inkluzivnost'. Stvarnost je da se Braun sada upisao u povijest promicanjem onoga što će postati jedan od najozloglašenijih medicinskih skandala."
U izjavi za Newsweek, glasnogovornik Brauna rekao je da je slika samo "jedna od stotinu na njihovoj stranici koja prikazuje ljude koji koriste proizvode. "Svi oni odražavaju potrošače kojima služimo", poručio je pa dodao da je slika stara dvije godine.