Kosorica uspješno izbacila Jeleninu guzu iz reklame

CENZURA Jadranke Kosor je uspjela - preplanula guza manekenke Jelene Glišić bit će izbačena iz promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice "Recept za savršen odmor". Zasad nije poznato kakvim će kadrom Jelenina guza biti zamijenjena, ali usrdno se nadamo kako nije usvojen prijedlog nepoznatog šaljivdžije da nas promovira premijerka u katastrofalnoj odjevnoj kombinaciji u kojoj se prošlog ljeta šepurila Jadranom.

> Veliki okršaj turističkih spotova

"Nastavno na reakcije dijela javnosti i Aktivistica Ženske mreže Hrvatske, Petre - mreže za prevenciju i eliminaciju trgovanja ženama i djecom, Autonomne ženske kuće Zagreb te Centra za ženske studije, kao i drugih udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova, obavještavamo vas da će autori televizijskog spota od 30 sekundi iz kampanje `Recept za savršen odmor` Hrvatske turističke zajednice, marketinška agencija BBDO Zagreb, u narednom razdoblju promijeniti kadar koji prikazuje žensko tijelo kako se sunča na plaži i zamijeniti ga drugim kadrom", stoji u priopćenju objavljenom na stranicama Hrvatske turističke zajednice.

"Poštujući dobronamjernu primjedbu predsjednice Vlade, gospođe Jadranke Kosor, kao i mišljenja i primjedbe upućene od strane udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova, a koje podržavaju stavove predsjednice Vlade, ovim putem obavještavamo javnost da namjera autora televizijskog spota `Recept za savršen odmor` niti u jednom trenutku nije bila na bilo koji način eksploatirati žensko tijelo i staviti ga u funkciju seksualnog objekta, ali prihvaćamo njihovo mišljenje da marketinška struka možda i nije dovoljno senzibilizirana za ove teme. Budući prilikom izrade spota nismo u potpunosti sagledali širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela u promidžbene svrhe iz čega proizlazi i osjetljivost za pitanja ravnopravnosti među spolovima, a što je potaklo predsjednicu Vlade na reagiranje, u novoj inačici spota prihvatit ćemo navedene primjedbe i reakcije te ovaj dio spota u tom kontekstu i doraditi", izjavio je Luka Duboković, direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.

U priopćenju objavljenom na stranicama Hrvatske turističke zajednice se dodaje kako se promidžba hrvatskog turizma bez prestanka odvija na stranim televizijskim postajama, a od šest novih spotova ne koristi se samo inačica spota iz kampanje `Recept za savršen odmor` koja jedina sadrži kadar žene kako se sunča na plaži. "Izmjena spomenutog kadra u trajanju od tri sekunde iz navedenog spota neće proizvesti nikakav dodatni financijski trošak za Hrvatsku turističku zajednicu budući da postoji zamjenski materijal koji će se iskoristiti u ponovnoj montaži spota", poručuju iz Hrvatske turističke zajednice.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.