AUDI je u Detroitu, na upravo otvorenom NAIAS-u predstavio manju verziju svog električnog sportskog automobila, kojega je ingolstadtski šef razvoja, Michael Dick opisao kao "viziju kako bi mogao izgledati mali sportski automobil u ponudi smješten ispod R8".
Drugim riječima, možemo vjerovati kako je Dick najavio da u Audiju barem ozbiljno razmišljaju o dugo očekivanom modelu R4, pa čak i njegovoj električnoj izvedbi.
Novi e-tron je dugačak svega 3,93 m, dakle 33 cm je kraći od originala predstavljenog na prošlogodišnjem frankfurtskom auto salonu. Nadalje, model u širinu mjeri 1,78, a u visinu tek 1,22 m, što ga čini manjim i od TT-a.
Kao i veći original, novi je model osmišljen oko aluminijskog prostornog okvira, dok su mu karoserijske površine izrađene od plastike ojačane ugljičnim vlaknima. Ovakvo rješenje omogućuje postizanje velike krutosti automobila, ali i rezultira relativno niskom masom od svega 1.350 kg. Tako novi e-tron teži 250 kg manje od prvog.
Iako vam se na prvi pogled masa može činiti prevelikom za ovako mali automobil moramo na umu imati kako ga pokreće par elektromotora, a tu su i litij-ionske baterije smještene između kabine i stražnje osovine. Recimo i kako je omjer mase 40:60 u korist stražnje osovine.
Spomenuti motori snage 204 KS pokreću stražnje kotače, a mogu potjerati novi e-tron do 100 km/h za 5,9 sekundi. Podsjetimo, prethodni je model imao pogon na sva četiri kotača, a najveća mu je brzina bila ograničena na 200 km/h kako bi se štedjele baterije.
Novi bi model trebao imati autonomiju od 250 km, a za punjenje njegovih baterija putem obične kućne utičnice je potrebno oko 11 sati, dok je za punjenje iz 400V utičnice potrebno svega dva sata.