Lakši i manji Audi e-tron

AUDI je u Detroitu, na upravo otvorenom NAIAS-u predstavio manju verziju svog električnog sportskog automobila, kojega je ingolstadtski šef razvoja, Michael Dick opisao kao "viziju kako bi mogao izgledati mali sportski automobil u ponudi smješten ispod R8".

Drugim riječima, možemo vjerovati kako je Dick najavio da u Audiju barem ozbiljno razmišljaju o dugo očekivanom modelu R4, pa čak i njegovoj električnoj izvedbi.

Novi e-tron je dugačak svega 3,93 m, dakle 33 cm je kraći od originala predstavljenog na prošlogodišnjem frankfurtskom auto salonu. Nadalje, model u širinu mjeri 1,78, a u visinu tek 1,22 m, što ga čini manjim i od TT-a.

Kao i veći original, novi je model osmišljen oko aluminijskog prostornog okvira, dok su mu karoserijske površine izrađene od plastike ojačane ugljičnim vlaknima. Ovakvo rješenje omogućuje postizanje velike krutosti automobila, ali i rezultira relativno niskom masom od svega 1.350 kg. Tako novi e-tron teži 250 kg manje od prvog.

Iako vam se na prvi pogled masa može činiti prevelikom za ovako mali automobil moramo na umu imati kako ga pokreće par elektromotora, a tu su i litij-ionske baterije smještene između kabine i stražnje osovine. Recimo i kako je omjer mase 40:60 u korist stražnje osovine.

Spomenuti motori snage 204 KS pokreću stražnje kotače, a mogu potjerati novi e-tron do 100 km/h za 5,9 sekundi. Podsjetimo, prethodni je model imao pogon na sva četiri kotača, a najveća mu je brzina bila ograničena na 200 km/h kako bi se štedjele baterije.

Novi bi model trebao imati autonomiju od 250 km, a za punjenje njegovih baterija putem obične kućne utičnice je potrebno oko 11 sati, dok je za punjenje iz 400V utičnice potrebno svega dva sata.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.