DA JE popularni restoran brze hrane postao inspiracija za posao, a ne više samo omiljeno mjesto za objedovanje, dokazuje i ovaj neobičan slučaj s juga Švedske. Vlasnik striptiz bara inspiraciju za logo svog kluba pronašao je upravo u McDonald'su. Iako to poriče, reklama za njegov klub neodoljivo podsjeća na prepoznatljivo slovo M.
"Ja nisam Irac, ja sam Jugoslaven i ne prodajem hamburgere, prodajem žive striptizete"
Lanac McDonald's pokrenuo je istragu protiv striptiz bara nakon što je neonska reklama osvanula na ulazu u klub. Vlasnik i idejni začetnik striptiz kluba tvrdi kako slovo M predstavlja ženske grudi te da nema nikakve poveznice sa spomenutim restoranom. U McDonald'su smatraju da je reklamna tabla s natpisom McDragan's Drive In!, koja treba privući mušterije u ovaj bar u blizini Falkopinga, previše slična njihovom prepoznatljivom logu. Glasnogovornik McDonald'sa Claes Eliasson oglasio se i najavio borbu protiv zloporabe loga.
"'Poslat ćemo mu pismo. Smatramo da je ovo iskorištavanje našeg zaštitnog znaka", najavio je. Međutim, vlasnik kluba to osporava tvrdeći kako njegov znak predstavljaju bradavice. "Ovaj znak nema nikakve veze s McDonald'som, radi se o dvije sise s bradavicama. Svi to mogu jasno vidjeti", tvrdi Dragan Bratić, vlasnik kluba. " Ja nisam Irac, ja sam Jugoslaven i ne prodajem hamburgere, prodajem žive striptizete", poručio je Dragan koji neće tako lako odustati od svoje reklame, kao ni McDonald's koji u slučaju da Dragan ne skloni reklamu, podići tužbu protiv njega.
S.C.
Foto: thelocal.se