Foto: Equinox
NOVA reklama na kojoj manekenka i bogata nasljednica Lydia Hearst u toplesu glumi da doji blizance izazvala je pravu pomutnju u Sjedinjenim Američkim Državama. Ako ste uvjereni da je reklama dio kampanje za promoviranje dojenja u javnosti (što bi bilo logično), u krivu ste.
Provokativna reklama jedna je od njih sedam koje čine provokativnu kampanju "Posvetite se nečemu", lanca teretana Equinox za novu godinu. Dok su ostale prošle ispod radara, fotografija Lydije Hearst izazvala je veliku pozornost jer se dotiče osjetljive teme - dojenja u javnosti.
"Odvratno na dvije razine. Kao prvo, nitko ne želi izgubiti apetit jer se pored njega doje djeca i nalaze nepokrivene grudi. Drugo, to uopće nisu djeca. Ja dojim, ali odem od stola ili se pokrijem. Zašto neke žene misle da njihovo pravo da doje u javnosti znači da mogu pokazati gole grudi samo da nešto dokažu?", napisala je jedna korisnica Facebooka kojoj se reklama uopće nije svidjela.
Serija od sedam novih reklama mnogo je više od privlačenja ljudi da od nove godine počnu trošiti kalorije u njihovim teretanama, a mame koje doje znaju što to znači posvetiti se nečemu, tvrdi Carlos Becil iz Equinoxa.
"U Equinoxu se radi o predanosti. Opsjednuti smo time i izazivamo svoje članove da znaju tko su i što žele. Ovdje se ne radi samo o vježbanju, nego o životu. Koncept predanosti je hrabar, nevjerojatno snažan i stvaran, posebno u današnjem svijetu gdje nedostaje predanosti i posvećenosti nečemu", dodao je.
"Odgovornost je reklamne industrije da raspravlja o modernim vremenima i društvenim problemima. Ova kampanja dotiče te probleme i komentare društva, što je veoma snažan pristup, umjesto da prikazuje ljude kao površna bića bez ikakve pozadinske priče", rekao je Steven Klein, modni fotograf koji je snimio ovu kampanju, za Huffington Post.