TORTICOM Crunchy proširen je Krašev asortiman Tortica, a od klasične se razlikuje po prhkom, hrskavom vaflu koji nije preliven čokoladom. Nova Tortica donosi savršen spoj nježne mliječne i fine lješnjak kreme obogaćene komadićima kakaovca i mnogima će, bez sumnje, postati najdraža poslastica. Torticu Crunchy toliko je zarazno hrskati da je upravo trenutak glasnog (i slasnog!) hrskanja inspiracija za novu kampanju #odhrskaj.
Nema te svakodnevne situacije u kojoj vam netko ili nešto blago "digne tlak", a da se ne možete smiriti uz kratku, hrskavu pauzu uz Torticu Crunchy.
Prijateljica vam svakodnevno pokazuje na stotine fotografija svojeg djeteta? Kolegica iz ureda nakon dvije godine još uvijek ne zna upaliti zvuk na online sastanku, a totalno suosjećate s onim mladim dečkom koji sate i sate provodi kao osobni fotograf svoje drage? Kraš je pripremio tri videa u kojima će se, vjerujemo, mnogi prepoznati.
O Krašu
Povijest Kraša započinje u Zagrebu, na temeljima tvornice za proizvodnju čokolada Union koja je osnovana 1911. godine kao prvi industrijski proizvođač čokolade u jugoistočnoj Europi. Dvanaest godina kasnije zagrebačko poduzeće Bizjak započelo je s proizvodnjom dvopeka, keksa i vafla, a 1950. godine te se dvije tvornice s još nekoliko manjih proizvođača ujedinjuju pod zajedničkim imenom antifašističkog borca i sindikalista Josipa Kraša. Kraševa je povijest obilježena velikim uspjesima i prekretnicama, među kojima su i titula dobavljača kraljevskog dvora u Beču i Budimu 1913. godine te početak proizvodnje prvih bombona s crtom 1936. godine, najtanje čokolade na svijetu 1938. godine ili prve robne marke na ovim prostorima 1946. godine. Danas je Kraš suvremena kompanija koja se uspješno prilagođava izazovima i zahtjevima tržišta, a svoje poslovanje temelji na najvišim standardima kvalitete, bogatstvu asortimana, prepoznatljivim brendovima i stoljetnoj tradiciji. Zajedno s tvornicama Karolinom iz Osijeka i Mirom iz Prijedora čini Kraš grupu, vodećeg konditorskog proizvođača u jugoistočnoj Europi koji zapošljava oko 2.300 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.