Flaster vozila od ovog proljeća mogu se vidjeti i u Bosni i Hercegovini. Sarajevo, Mostar i Banja Luka tri su grada u kojima kreću prve kampanje.
VEĆ dvije godine na ulicama hrvatskih gradova voze najatraktivniji automobili, a Flaster vozila mogla su se vidjeti i u Sloveniji. Flaster je prvo mjerljivo oglašavanje u pokretu koje ima doseg mjesečnih impresija po vozilu veći od 100 tisuća ljudi. Upravo zato se Flaster, hrvatska digitalna omnichannel platforma ovog proljeća širi na novo tržište, u Bosnu i Hercegovinu. Flaster s prvom kampanjom u Bosni i Hercegovini kreće već u svibnju, a počinju u Sarajevu, Mostaru i Banjoj Luci.
Filip Carić i Luka Glavaš, osnivači Flastera ističu kako ih jako veseli prva kampanja u Bosni i Hercegovini te objašnjavaju kako je došlo do suradnje u susjedstvu.
Širenje na nova tržišta nam je bio prirodan put upravo zato što je naš sustav iznimno skalabilan. Prvo na susjedstvo, a u bližim planovima je i globalno širenje zbog potvrde poslovnog modela. Tržišta analiziramo i identificiramo potencijal i interes klijenata s domaćeg tržišta za plasiranje kampanja u susjedstvo. Otvaranjem novih država, čime olakšavamo na neki način i medijski zakup klijentima, prirodno multipliciramo prihode našeg poslovanja. Svakako nam je za širenje na BiH tržište olakšao i interes partnera s kojima smo otvorili poslovanje i za koje smo sigurni u krajnju izvedbu prema klijentima – izjavio je Luka Glavaš, suosnivač Flastera i dodao kako se otvaranjem tržišta u pogledu država ili gradova, povećava se eko sustav u kojemu svi profitiraju, od vozača koji sudjeluju u kampanjama do jačanja Flasterove mreže i naravno, sve u korist oglašivača.
Trenutni fokus je na prvim kampanjama u Bosni i Hercegovini, ali Flasterov tim radi na još nekoliko noviteta, a razvijaju i nove modele s kojima planiraju iznenaditi tržište. Ako želite saznati što sve Flaster priprema ove godine, posjetite njihovu službenu web stranicu www.flaster.co.