MADONNA slavi ponovni izlazak svoje otkazane reklame za Pepsi - 34 godine nakon što je zabranjena. Pjevačica (65) radila je s proizvođačem gaziranih sokova na videu iz 1989. koji je promovirao njen hit Like a Prayer, a ugovor je vrijedio pet milijuna dolara.
Međutim, samo dan nakon emitiranja reklame na MTV-ju vjerske su se skupine pobunile zbog prizora zapaljenih križeva i zavođenja sveca, a video je čak osudio i Vatikan. Unatoč tome, dvominutna reklama dosegla je 250 milijuna gledatelja u više od 40 zemalja.
Ipak, bijes velikog dijela javnosti naposljetku je natjerao Pepsi da povuče reklamu u travnju 1989. i otkaže svoj sponzorski ugovor s Madonnom. No tijekom dodjele MTV-jevog Video Music Awardsa u utorak navečer reklama je emitirana nakon više od tri desetljeća.
Madonna: Umjetnici su tu da remete mir
Kraljica popa zahvalila je Pepsiju što su dozvolili da reklama ugleda svjetlo dana, istovremeno govoreći o svom umjetničkom integritetu. "Prije 34 godine napravila sam reklamu za Pepsi kako bih proslavila izlazak svoje pjesme Like a Prayer'", napisala je na Instagramu.
"Reklama je odmah otkazana kada sam odbila promijeniti bilo koju scenu u videu u kojem ljubim afroameričkog sveca ili palim križeve. Tako je započela moja slavna karijera umjetnice koja odbija ugroziti svoj umjetnički integritet", navela je u nastavku.
Potom je zahvalila Pepsiju što su "konačno shvatili genijalnost njihove suradnje", uz poruku da su "umjetnici tu da remete mir". Uglavnom snimljena u crno-bijeloj tehnici, reklama prikazuje mnogo mlađu Madonnu koja sjedi ispred televizije s Pepsi limenkom u ruci dok gleda sebe na TV ekranu.