Brojke potvrdile: Ovo je najutjecajnija modna influencerica na svijetu

Foto: Instagram

PLATFORMA Launchmetrics koja se bavi mjerenjem i usporedbom utjecaja medijskih plasmana brendova iz područja mode i ljepote, objavila je podatke o uspješnosti modnih revija za proljeće/ljeto 2023. na četiri najveća modna tjedna, a u sklopu izvještaja objavila je i popis najutjecajnijih modnih influencerica.

Spomenuta platforma utjecaj brendova izražava pomoću autorske mjerne jedinice MIV (Media Impact Value), koja analizira sve marketinške aktivnosti objava u tiskanim i online kanalima te društvenim mrežama, a na popisu se našlo deset najuspješnijih modnih influencerica s obzirom na popularnost njihovih objava iz perioda održavanja pariškog, newyorškog, milanskog i londonskog Tjedna mode.

MIV se izražava u američkim dolarima, a velikim brendovima, između ostalog, pomaže utvrditi koliko im medijske pozornosti i prometa donose slavne i utjecajne osobe koje nose njihove kreacije. Na listi najutjecajnijih influencerica prvo mjesto zauzela je Njemica Leonie Hanne koja je generirala ukupno 3.5 milijuna dolara kad je riječ o MIV-u, a prati je Chiara Ferragni s 2.7 milijuna dolara.

Na trećem se mjestu našla Negin Mirsalehi, koja je generirala 2.3 milijuna u MIV-u, nešto je slabija bila Thássia Naves s 2.1 milijuna, a slijede ih Maria Luiza Borges s 1.9 milijuna MIV-a te Karen Wazen Bakhazi i Quyn Hanhshyn s 1.3 milijuna. Prema izvještaju Launchmetricsa, platforme influencera bile su drugi najučinkovitiji kanal oglašavanja brendova u sve četiri modne prijestolnice.

Tko je Leonie Hanne?

Leonie Hanne rođena je u Hamburgu, a do 2014. godine radila je kao strateška savjetnica. Tada napušta korporativni posao i modni pokreće blog Ohh Couture. Surađivala je s brojnim modnim markama uključujući Tommy Hilfiger, Dior, Cartier, BVLGARI, Tory Burch, Fendi, Swarovski i Givenchy, a bila je zaštitno lice globalnih kampanja za Louis Vuitton i La Mer.

Već nekoliko godina smatra ju se jednom od najutjecajnijih influencerica u svijetu mode, a na Instagramu je prati 4.4 milijuna ljudi, dok na TikToku ima 1.6 milijuna pratitelja. Hanne je u vezi sa svojim poslovnim partnerom Alexanderom Galievskim, a živi na relaciji London-Hamburg.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.