SUPER BOWL je ultimativna američka umotvorina koja savršeno spaja sve ono što Amere čini Amerima. Od sporta koji je američki križanac ragbija i nogometa, preko spektakularnih glazbenih nastupa koji su po važnosti gotovo na razini samog sportskog događaja, pa sve do reklama koje se ne samo u Americi već i u ostatku svijeta tretiraju kao uberreklame.
I to je donekle jasno jer sekunda oglašavanja na Super Bowlu košta 233 tisuće dolara. Drugim riječima, za spot od 30 sekundi netko će iskeširati sedam milijuna dolara.
No ovaj podivljali konzumerizam očito pali jer Super Bowl je u Americi ogroman zbog svega navedenog, a u ostatku svijeta barem donekle zanimljiv zbog nastupa i reklama. Stoga, kao i svake godine, pogledajmo tko je snimio najbolje reklame i vrijede li uloženog novca.
BMW
BMW je izbacio simpatičnu reklamu u kojoj poznati glumac provodi svoj uobičajeni dan prolazeći pored vojske likova od kojih se svaki trudi servirati najbolju imitaciju njegovog specifičnog ritma govora. Tu je, naravno, i glazbena zvijezda ovogodišnjeg Super Bowla Usher. Sve u svemu simpatična reklama koja vas ne bombardira previše ogavnim prenaglašavanjem kvaliteta onoga što reklamira.
Coors Light
Za 21 milijun dolara, koliko će Coors platiti svako emitiranje ove minutu i pol duge reklame, ovo je više nego solidna reklama koja jasno prenosi poruku da je Coors bolji od drugih piva i pritom diskretno podbada Coronu.
T-Mobile
Čak i uz toliko izdašno spominjanje T-Mobilea, mnogi vjerojatno neće ni obratiti pažnju na to što se točno reklamira jer uz kombinaciju dvojca iz hit-sitcoma Scrubs, Aquamana i reference na Flashdance sa zvijezdom filma Jennifer Beals, teško je uopće koncentrirati se na to da vam neki teleoperater zapravo pokušava uvaliti wi-fi.
Michelob ULTRA
Messi, Ted Lasso, nogomet, pivo i... Dan Marino. Ako vam ovo posljednje bilo što znači.
Uber Eats
Ako ste pogledali scenu iz dokumentarca o Beckhamovima, vjerojatno će vam biti jasno na što se reklama referira, a bračni par nije čekao ni sekunde, već ju je u rekordno kratkom vremenu odlučio kapitalizirati. Svidjela se ljudima.
SToK
Sir Anthony Hopkins sam je po sebi dovoljan da vam proda bilo što jer legendarni glumac svaku svoju izvedbu pretvara u remek-djelo. Čak i ako se radi o cold brew kavi.
Mountain Dew
Nadrkani imidž Aubrey Plaze s vremenom se malo ofucao, ali u ovako kratkim obrocima savršeno funkcionira.
Skechers
Skechers nikad nije imao posebno kul obuću, ali tu i tamo zalomi im se solidna reklama. Iako su tenisice i dalje prilično nezanimljive.
Booking.com
Teško je registrirati funkcionira li ova reklama samo zato što su u njoj Tina Fey i Glenn Close ili zato što je prenesena neka poruka o Bookingu. Nakon odgledane reklame teško se možemo prisjetiti što nam je točno poručila, ali simpatično je.
Kawasaki
U redu, znamo što nam Kawasaki prodaje, ali to je potpuno irelevantno. Ovo je službeno najbolja reklama za fudbalerke koju smo ikad vidjeli. Prodano.