Korporativna zlouporaba pokreta body positivity nije ništa novo, ali posljednja kampanja Fashion Nove možda je upravo njegov najstrašniji prikaz. Brend je, naime, prikazao grupu žena u njihovim kupaćim kostimima, a sve imaju isti oblik tijela, s malčice različitim veličinama.
Osim što je podijeljena na profilu Fashion Nove, koji ima 21.4 milijuna pratitelja, kampanja je promovirana i među partnerima brenda. Jedan od primjera je Shade Room koji ima 29.3 milijuna pratitelja, a koji je podijelio objavu uz natpis: "Savršeni kupaći kostimi za svako tijelo!"
Gdje su debeli ljudi?
Čini se da glavna slika korištena za promicanje ove kampanje prikazuje dvodijelni bikini, koji se može naći u veličinama od XS do XL. Prema vodiču za veličinu Fashion Nove, ovo je od 32A do 40D, tj. nije plus-size.
Body positivity je, inače, pokret koji se odnosi na misao da svi ljudi zaslužuju imati pozitivnu sliku vlastitog tijela bez obzira na to kako društvo pretpostavlja da idealno tijelo treba izgledati. Usmjeren je na prihvaćanje svih tijela, neovisno o veličini, obliku, boji kože, spolu i drugim fizičkim karakteristikama te osporava današnje standarde ljepote.
Stoga se mnogi zbog ove reklame pitaju - gdje su debela tijela? Ljudi s invaliditetom? Što je s tijelima radnica i radnika koji proizvode ovu jeftinu odjeću? Internet je bijesan.