PAUL BRADBURY, Britanac koji 20 godina živi u Hrvatskoj, na Facebooku je prepričao situaciju s korisničkom službom u telekomunikacijskoj kompaniji koja ga je poprilično iznenadila.
Croatian bureaucracy 2.0. The year is 2024. The location: Customer Service at a telecoms company. The problem:...
Objavljuje Paul Bradbury u Srijeda, 24. travnja 2024.
"Hrvatska birokracija 2.0", naslovio je objavu pa prepričao svoj razgovor sa zaposlenikom:
"Godina je 2024.
Lokacija: Korisnička služba u telekomunikacijskoj kompaniji.
Problem: Kupcu je crkao telefon i treba mu novi.
Razgovor:
- Možete li mi dati svoj OIB da mogu pronaći vaš račun, molim vas?
- Nemam ga kod sebe. Ovo je moj broj. S tim biste ga trebali moći pronaći.
- Ne, oprostite, ne možemo. Stvarno mi treba OIB.
- Vi ste telekomunikacijska kompanija i koristim vaše telefonske usluge već 20 godina, a vi mi kažete da ne možete naći moj račun s brojem koji mi naplaćujete svaki mjesec.
- Nažalost ne. Možete li pronaći svoj OIB, molim vas?"
"Naišao si na nekoga tko govori engleski?"
"Hrvatske tragedije", "Dobro došao u Hrvatsku", smijali su se Hrvati u komentarima, a jedan od njih napisao je da je "čudo da je naišao na nekoga tko govori engleski". "Tko kaže da jesam?" odgovorio mu je Paul.
Ovo nije prvi put da je Bradburyja iznenadilo poslovanje korisničkih službi u Hrvatskoj. Njegovu prethodnu objavu možete vidjeti ovdje.