NAKON dugotrajnog iščekivanja Peugeot je konačno objavio kako će u lipnju lansirati 308-icu u GTi izdanju.
Više od jednog desetljeća je trebalo čekati da Peugeot lansira sportsku izvedbu kompaktnog modela. Po svemu sudeći, čekanje se isplatilo, jer oznaka GTi donosi dosad najsnažniju izvedbu 1,6 THP motora, istovjetnu onoj u sportskom modelu RCZ.
Tako 1,6 THP opremljen Twin-Scroll turbom (radni tlak do 1,3 bara) i VTi tehnologijom sada razvija 147 kW/200 KS u rasponu od 5.500 do 6.800 o/min te 275 Nm u rasponu od 1.700 do 4.500 o/min. Najkraće rečeno, ponuda je na tragu onog što nudi najljući konkurent, Golf GTi sa 211 KS.
Usuglašen sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem, omogućava sprint do 100 km/h za 7,7 sekundi. 308 GTi ima i zadovoljavajuću elastičnost, pa međuubrzanje 80-120 km/h u petom stupnju prijenosa svlada za 6,7 sekundi. Istovremeno, prosječna potrošnja iznosi prema tvorničkim podacima 6,9 l/100 km, a emisija CO2 159 g/km.
Osim moćnog motora, 308-ica je dobila i revidirano podvozje, kao i moćnije kočnice s diskovima promjera 340 mm sprijeda i 290 mm straga. Izvana se mogu uočiti 18-inčni naplatci s gumama mjera 225/40 R18 praćeni standardnim karoserijskim dodacima u obliku krovnog spojlera, stražnjeg difuzora i dvostrukog završetka ispuha. Promijenjeni su i odbojnici, a sprijeda je uočljiv utjecaj CC izvedbe. Recimo i kako je GTi ostao rezerviran isključivo za model s pet vrata.
Interijer otkriva očekivani nastavak. Alu-dekoracije ne nedostaje, kao ni uvijek dobrodošlih dodataka poput sportskih sjedala i kožom presvučenog upravljača. Svemu pridodajmo još posebno podešen audiosustav, koji će se prilagoditi "buci" motora.
Prema posljednjim informacijama, Peugeot 308 GTi na francusko tržište dolazi 10. lipnja ove godine, i to po početnoj cijeni od 26.900 eura.