DOMAĆI Revuto započeo je prodaju svojeg novog inovativnog proizvoda - limitirane serije od 10 tisuća doživotnih pretplata na streaming servise Netflix i Spotify putem njihovog Revulution NFT-a. Kupnja Revutovog inovativnog NFT-a moguća je preko službene web stranice.
"Ponosni smo što na tržište još jednom donosimo nešto inovativno i disruptivno te dajemo konkretnu primjenu NFT-u kroz naš Revulution. Ovim projektom želimo napraviti značajan korak naprijed prema efikasnijem upravljanju digitalnim pretplatama. Ponosan sam na cijeli tim Revuta i sigurni smo da će tržište i postojeća baza korisnika još jednom prepoznati našu ideju", istaknuo je Vedran Vukman, CEO i suosnivač Revuta.
Kupcima Revulution NFT-a bit će dodijeljena virtualna debitna kartica koju će Revuto svaki mjesec puniti iznosom potrebnim za plaćanje njegove pretplate na Netflix ili Spotify. Revolution NFT korisnicima donosi sve mogućnosti NFT-a, a jedna od njih je i mogućnost trgovanja. U slučaju prodaje, Revuto postojećem korisniku deaktivira virtualnu debitnu karticu te novom vlasniku NFT-a dodjeljuje novu koju će koristiti za plaćanje pretplate na Netflix ili Spotify.
Tim Revuta dodaje kako nakon Revulution NFT-a planiraju nastaviti uvoditi pretplatničke NFT-ove za dodatne digitalne servise. Limitirano izdanje Revulution NFT-a s vremenom će vlasnicima unutar Revuto aplikacije otvoriti i dodatne pogodnosti. Kupovina NFT-a dostupna je preko Revuto web stranice po cijeni od 349 dolara, a plaćanje je moguće izvršiti kreditnim ili debitnim karticama, kao i kriptovalutama.
O Revutu
Hrvatski startup Revuto razvio je aplikaciju za upravljanje pretplatama koja pomaže korisnicima da uštede novac na svojim pretplatama. Tvrtka je 2021. prikupila 10 milijuna dolara i do danas je zabilježila tri milijuna ranih prijava za aplikaciju. Ukupno 350.000 aktivnih korisnika uživa u usluzi, a korištenjem kombinacije fintech i kripto poslovnih modela, Revuto nudi najbolje korisničko iskustvo i jedinstvene usluge u svijetu digitalnih pretplata.
Više informacija o Revutu moguće je pronaći na njihovoj web stranici, kao i službenim kanalima na Telegramu, Twitteru, Instagramu, LinkedInu, Facebooku, Youtubeu, TikToku, Redditu i Discordu.