KADA pročitate naslov "Slobodna Dalmacije se protiv krize bori prodajom turbo folka" prvo što vam proleti glavom velika je nedoumica. Je li ovdje uistinu riječ o borbi protiv ekonomske krize ili je ipak riječ o nekoj drugoj, daleko ozbiljnijoj krizi?
"Danas ne ide ništa drugo pa idemo s turbo folkom. Da ne mislimo na tome zaraditi ne bi prodavali"
Obrazloženje Marka Gojana iz odjela prodaje "danas ne ide ništa drugo pa idemo s turbo folkom. Da ne mislimo na tome zaraditi ne bi prodavali" nije čak ni posebno dobro obrazloženje jer ako ćemo baš iskreno, prostitucija uvijek ide pa zašto ne ubost neki novac sa strane. Svi mi znamo što "jako dobro ide", ali neki ljudi jednostavno nemaju želudac za takve stvari.
Ovdje ne možemo govoriti o ekskluzivnoj robi već kolekciju drljavih i prežvakanih "hitova
Upravo iz tog razloga svoje listove u potpunosti ne pretvaramo u tabloide jer unatoč tome što svi jako dobro znamo da žutilo prolazi, određeni nivo mora postojati i dnevni tisak ne smije pokleknuti pod pritiskom nezaustavljivog nadiranja nebitnog. Naravno, ovo zvuči tako naivno u svijetu u kojem je smrt pop pjevača tema tjedna.
Da stvar bude gore, pravi ljubitelj ovakve glazbe (a to je u pravilu mlađa populacija koja jako dobro zna kakve se sve "divote" na internetu mogu pronaći) Draganu Mirković već odavno ima u svojoj kolekciji zahvaljujući drevnoj vještini skidanja glazbe s interneta (a to je ujedno i najpopularniji način dolaska do glazbe čak i u vremenima kada novaca imamo). Album je izašao krajem prošle godine tako da ovdje ne možemo govoriti o ekskluzivnoj robi već kolekciju drljavih i prežvakanih "hitova" pa ako ste već odlučili baciti kredibilitet u blato, ne budite naivni i ponudite "cajkarošima" nešto što ne mogu skinuti sa svake druge stranice.
Ovako im nudite ne sam ono što imaju već i ono što mogu pronaći na polici svake benzinske crpke, uz "The best of Dara Bubamara", "DJ Krmak – Greatest hits" i DVD-ove velikih filmskih uspješnica kao što su "Sperminator" ili "Kamiondžije to rade najbolje". I to po istoj cijeni. Dakle, radi se o prostituciji za sitniš.
I naravno da uvijek postoji mogućnost zarade jer nikad ne treba zanemariti naivnost prosječnog potrošača, ali ovo je prevelika za cijena za ovako velik rizik
Kada su prije par godina sve dnevne novine krenule s prodajom knjiga po popularnim cijenama bilo je tako zabavno gledati sve te "čitače" koji su kupovali knjige na kile iako ste duboko u sebi znali da će "Zlatarevo zlato" ili "Starac i more" prije poslužiti kao potpora rasklimanom frižideru nego poslijepodnevna razbibriga, ali ideja je bila tako naivno simpatična i u suštini dobronamjerna.
DVD-ovi su bili logičan slijed nakon što smo si svi priznali da ljudi više vole gledati nego čitati, ali očito je da je kriza pošteno razdrmala baruštinu i bilo je samo pitanje vremena kada će na površinu isplivati mulj.
Kriza je, ali to ne znači da se moramo hvatati za svaku slamku jer Dragana Mirković, Sinan Sakić i Šemsa Suljaković neće vas izvući iz krize već vas uvući u novu
No, sve je ovo mačji kašalj jer samo je pitanje vremena kada će nekom sinuti „odlična“ ideja prodaje DVD izdanja najpoznatijih domaćih porno uradaka slavnih i manje slavnih. Valja samo razmisliti kako izbjeći zakonske prepreke i već bi sutra u vašem domu mogli imati kolekciju filmova maštovitih naslova kao što su "Severina – Mala je dala", "Suzana Mančić – MILF kraljica", a ako baš zagusti uvijek postoji mogućnost da Kozjak dobije još nekoliko nastavaka jer ipak - kriza je.