FELIX "PEWDIEPIE" KJELLBERG napravio je nešto što je prije nekoliko godina bilo potpuno nezamislivo - postao je prvi individualni kreator koji je na svom kanalu prikupio 100 milijuna pretplatnika.
Zapravo, otkako se to dogodilo prije manje od dva dana, vjerojatno najpoznatiji YouTuber već je prikupio i više od 360 tisuća novih pretplatnika, što znači da njegove objave na popularnom servisu prati više od 100 milijuna i 360 tisuća ljudi.
PewDiePie izgubio je utrku do 100 milijuna pretplatnika od indijskog glazbenog kanala T-Series, koji trenutno prati 109 milijuna ljudi, no kad je riječ o individualnim kreatorima sadržaja, nitko mu nije ni blizu.
Treće mjesto na YouTubeu iza njega i kanala T-Series drži kanal 5-Minute Crafts s više od 60 milijuna pretplatnika.
Ovaj tjedan PewDiePie oženio je i dugogodišnju djevojku i bivšu YouTubericu Marziju Bisognin, a snimka njihove razmjene zavjeta trenutno je na drugom mjestu trendinga na sajtu.
Na iznenađenje mnogih, i sam YouTube čestitao je Felixu na njegovom uspjehu.
Inače, PewDiePie i YouTube imaju, blago rečeno, kompliciranu povijest, piše Forbes. On je daleko najpopularniji autor na platformi, no iza sebe ima brojne kontroverze, poput one u kojoj je tijekom streama izgovorio rasističku riječ. Osim toga, puno pažnje, ne baš pozitivne, privukao je i kad je platio muškarcu preko Fiverra da drži znak s antisemitističkim znakom "iz šale", zbog čega je završio u sukobu s Googleom.
No u posljednje vrijeme PewDiePie vratio se svojim korijenima, kad se prije svega identificirao kao gejmer. Posljednja dva mjeseca objavljivao je praktički, uz poneku iznimku, samo snimke iz Minecrafta, a ponovnu popularnost igre na njezinu desetu obljetnicu djelomično pripisuju i njegovom povratku.
Forbes je prošle godine njegovu zaradu procijenio na 15,5 milijuna dolara, a u vrijeme nastanka tog članka imao je "samo" 72,5 milijuna pretplatnika, što dodatno pokazuje koliko brz rast je u pitanju.
Nije jasno koliko dugo će se PewDiePie zadržati na Minecraftu, no trenutno mu ide jako dobro, a svaka snimka iz popularne igre koju je objavio prikupila je minimalno 10 milijuna pregleda u roku tjedan ili dva od objave, što je značajan rast u odnosu na njegove prijašnje snimke. Očito je pogodio žilu kucavicu i još će neko vrijeme kopati po njoj.