Vlasnici kino dvorana u ovom su potezu prepoznali jedan od vjerojatno najvećih udaraca poslovanju. Doduše, valja se zapitati o kakvom točno "udarcu" govorimo jer ne smijemo zaboraviti da zarade na kino blagajnama iz godine u godinu sve češće prelaze iznose od milijardu dolara pa je teško povjerovati da će kina ustrajati na svojoj prijetnji i propustiti priliku da unovče interes za filmom kojem gotovo svi prognoziraju fantastičnu zaradu.
Predstavnici studija s pravom ističu da 50% zarade film ostvaruje u vikendu otvaranja, a rijetki nastavljaju zarađivati nakon nekoliko tjedana pa se čini da je 60 dana i više nego dovoljno za većinu filmskih naslova. Unatoč tome, prikazivači tvrde da će sama ideja naručivanja filma nakon kraćeg perioda čekanja obeshrabriti veće obitelji da film pogledaju u kinima, ali ravnajući se tom logikom, istu prijetnju predstavljaju i DVD i Blu-ray izdanja.
Ipak, ova se "on demand" ideja nije svidjela baš svima. Čelnici Paramounta i Disneya ističu povećanje piratstva kao jedan od najvećih problema, a ne trebate biti posebno domišljati da bi shvatili da će ova praksa itekako ubrzati pojavljivanje piratskih naslova na "crnom tržištu". Tu je i problem favoriziranja određenih naslova jer prikazivači će bez ikakve sumnje naglasak staviti upravo na one naslove koji za 60 dana neće završiti na malim ekranima.
Vrijeme će pokazati imaju li kina moć koju misle da imaju, a novi Harry Potter mogao bi biti njihovo oružje. Treba vidjeti hoće li čelnici velikih studija popustiti ili će kino lanci shvatiti da će ovaj bojkot u konačnici naštetiti prvenstveno njima. A možda će na kraju svemu presuditi suludo piratstvo koje možemo očekivati čim se pojavi prvi "on demand" kino hit. Sve u svemu, led će službeno probiti nova komedija Adama Sandlera i Jennifer Aniston "Just Go With It", a za pirate ne morate brinuti jer internetom već danima kola sasvim solidan R5 bootleg.