VODITELJICA Nikolina Pišek zaštitno je lice kampanje pod sloganom "Jednostavno savršen" kojom se najavljuje jesensko-zimska kolekciju Amadeus jeansa za 2009./2010. godinu. Atraktivna Nikolina u naručju markantnog modela Vladimira Stevanovića odjevena je u najnovije modele traperica u kojima se, kaže, osjeća "sexy, zavodljivo, a istovremeno nježno i privlačno".
Upravo takav je i ostatak modne kolekcije u kojoj prevladavaju trendovski i urbani modeli te fantastični komadi od jeansa, poput korzeta i balonera, koji će ove sezone zasigurno biti pravi hit komadi odjeće. Uz novi slogan za traperice i rezultat modne kampanje morao je biti - savršen pa je po prvi puta za glavno lice kampanje izabrana jedna poznata domaća osoba.
Kako kažu u Amadeusu, izbor je jednoglasno pao na Nikolinu Pišek. "Modni vatromet" u kojemu je Nikolina prikazana kao sexy djevojka iz susjedstva potpisuje tim vrhunskih modnih znalaca pod vodstvom Viktora Drage. Kampanja je snimljena u zagrebačkom studiju "Firme za sve". Za šminku je zaslužan Tomo Vrban, frizura je djelo Ivana Palinića, a stajling su odabrale Maja Kukić i Slađana Divjak.
Zahvaljujući vrhunskom timu profesionalaca koji su radili na kampanji, ni Nikolini posao nije bio težak. Atraktivna voditeljica ističe kako joj je bitno da fotografije izgledaju "s mjerom i ukusom". Ovih dana diljem Zagreba, a uskoro i u cijeloj zemlji, billboardi sa Nikolinom u glavnoj ulozi plijene pozornost i zato - vozite oprezno!