Vožnja s instruktorom Trulcem po gradu: "Vozači su bahati, a 35 sati vožnje je malo"

Foto: Ivana Pušnik/Index.hr

KREŠIMIR Stunić, najpoznatiji instruktor u Hrvatskoj koji svoje videe i savjete o vožnji stavlja na YouTube, Instagram i TikTok, odveo nas je na kratku vožnju po gradu u kojoj nam je otkrio kolika je prolaznost kandidata koji polažu vozački ispit kod njega, zašto radi svoj posao te što misli o novijim generacijama vozača. 

"S YouTubeom sam se krenuo baviti prije nekoliko godina, a s TikTokom prije tri godine. Ja snimam svaki dan minimalno jedan video. Cilj je da pomognem ljudima s tim videima. Na YouTubeu postoji rubrika Šalabahter u kojem ljude učim kako držati volan, mijenjati brzine, paliti žmigavce, tehničke stvari. U rubrici Sad je red na mene snimam se s kandidatima kako voze, također tu je i rubrika Simulacija ispita i rubrika Autoceste, u kojoj s kandidatima obilazim Hrvatsku", priča Stunić. 

Instruktor ističe da će na društvenim mrežama uvijek biti bezobraznih komentara. "Na početku su me dirali, ali sad ih blokiram. Zaustavljaju me na ulici. Neki se žele slikati sa mnom. Znam se nositi s tim. Na semaforu mi je čovjek bacio čokoladu u auto", tvrdi i dodaje da ima puno više ženskih kandidata koje polažu vozački ispit. 

"Kod mene je postotak prolaznosti 60 posto"

Stunić kao instruktor radi pet godina, a trenutačno radi u autoškoli Kajzerica u Zagrebu. No, prije nego što je postao instruktor, radio je 90-ih kao nosač pacijenata u bolnici, DJ i kao konobar. Imao je i svoje videoteke po gradu. Dok je konobario, u kafić su mu dolazili drugi instruktori i nagovarali ga da se i on baci u te vode. "Našao sam se u tom poslu", kaže on. 

@instruktor_trulac @Index.hr u Gostima😉🎥 @Autoškola Kajzerica #samoljubav #instruktorvoznje #drivingschool #autoskola #vozackadozvola #driverslicense #drivinginstructor ♬ original sound - Instruktor TRULAC

"Volim svoj posao. Volim se družiti s ljudima. Uglavnom kod mene dolaze mlađi ljudi. Pomlađuju me. Kroz dan mi prođe 6,7 kandidata. Dosta je gužva kod mene. Imamo nove aute. Zna biti naporno, ali energiju dobivam od kandidata. Ne dam da me vrijeme zgazi."

Koliko kandidata kod njega prođe iz prve? "Jedno 60 posto. U Hrvatskoj je prosjek prolaznosti 33 posto. Ja sam super", rekao je Trulac, koji se diže svaki dan oko 4 ujutro, a već oko 7 ima prvu vožnju. Radi do pola 4 i zatim uređuje videe za društvene mreže jer u autu ima kamere koje snimaju vožnju. 

"S kandidatima gradim prijateljski odnos"

Sa svojim kandidatima Trulac se trudi imati opušteni i prijateljski odnos. "Kandidate uvijek prvo zagrlim. Nitko nije kao ja. Ja bih trebao biti stručan s kandidatima, ali ja idem u drugom smjeru. Želim da bude sve opušteno", kaže i dodaje: 

"Većina kandidata je zadovoljna mojim radom. Puno ljudi s Balkana gleda moj sadržaj. Bolje je kad kandidat dođe u autoškolu s predznanjem. Treba prije sjesti u auto. Ljudi se moraju pripremiti. Cilj mi je da kandidat što prije završi. Kandidati kada polože ispit dobivaju pokal od mene s kojim se slikaju, a za poklon od mene dobiju naljepnicu i magnet koji je napravio umjetnik Martin Hrastić."

Kaže da mu nije svejedno kad kandidat ode. "Moja obuka nije brza, to kod mene traje pet mjeseci. Tu se stvori veza i teško je. S nekima klikneš, s nekima ne. Tješi me to što se s njima opet poslije vidim. Imam godišnjice s kandidatima. S nekima odem i na piće. S nekima se na dnevnoj bazi čujem", kaže Stunić, koji inače ima ženu, dvoje djece i psa. 

"Za odlazak u autoškolu treba imati predznanje"

Otkrio je i zašto ime Instruktor Trulac na društvenim mrežama. "Sa 17 godina sam imao 108 kila i nigdje mi se nije dalo ići. Volio sam jesti slatko. Bio sam truo i tako je ostalo". Tvrdi da su kandidati koji danas dolaze u autoškolu manje motorički sposobniji od prijašnjih generacija. "Svi gledaju u mobitele, manje su ljudi aktivni. Dođu s kompjutera u auto. Što se tiče vozača, bahatiji su", kaže. 

"Danas je onome tko nije sjeo u auto 35 sati malo. Nekima treba manje, nekima više, ali uglavnom je to malo sati. Kandidati se najviše muče s držanjem vozila u sredini trake. Neki vuku prema desno, neki prema lijevo. Najčešće greške na ispitu su stop, pješak i puna crta. Raskrižja su isto problem", otkriva Stunić, koji je otkrio da mu je životni moto "samo ljubav". 

"U nekim situacijama, pogotovo u autu i prometu, kada svi recimo odmah navale na trubu, ja ostanem suzdržan. Kažem svojim kandidatima: 'Ako on tebi prst, ti njemu srce. Budite obzirniji. Poštujte jedni druge. Nemojte biti nasilni. Propustite i samo ljubav'", zaključio je. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.