Djeca koja uče kodirati bolja su u rješavanju problema i kreativnija, kaže studija

Foto: Pexels

AKO ste se ikada zapitali ima li smisla što vaše dijete sjedi pred računalom i kodira, odgovor je da, itekako ima.

Studija koju je proveo OKdo pokazala je da će djeca koja uče o računalnoj znanosti vjerojatnije biti bolja u matematici, rješavanju problema, kreativnom razmišljanju, timskom radu, pa čak i upravljanju vremenom.

Studija pod nazivom "Šire prednosti uvođenja kodiranja u škole" provedena je na gotovo 7000 roditelja djece u dobi od 5 do 16 godina u Velikoj Britaniji, kao i među učiteljima u osnovnim i srednjim školama. 

Otkrilo se da je 96 posto učitelja iz prve ruke vidjelo da obrazovanje djece, osim što razvija opće informatičke sposobnosti, pomaže i u razvoju drugih korisnih vještina. Čak 82 posto učitelja reklo je da to pomaže poboljšati djetetovu sposobnost rješavanja problema, 68 posto izjavljuje da bi to pomoglo razvoju matematičkih vještina, a 60 posto smatra da poboljšava djetetovu sposobnost kreativnog razmišljanja.

Procjene su potvrdili i roditelji koji su matematiku, pisanje, kreativno razmišljanje, komunikaciju i timski rad svog djeteta ocijenili "iznadprosječnim za svoju dob" nakon učenja kodiranja, u odnosu na roditelje čija djeca još nisu ušla u svijet informatike.

Studija pokazuje da kodiranje može poboljšati matematičke vještine i pomoći djeci da postanu mnogo kreativnija s novim idejama. To također uključuje bolje rješavanje problema kroz analizu i rješavanje složenih izazova, komunikacijske vještine (budući da je to prilično novi jezik) i obilje timskog rada.

"Ovakav pristup gradi razmišljanje o rastu", kazala je stručna edukatorica Clare Ford.

Richard Curtin, potpredsjednik tehnologije u OKdo-u, dodao je: "Dugo smo vjerovali da obrazovanje iz informatike daje djeci više od očitih informatičkih vještina. Sad se i pokazalo da djeci također pomaže poboljšati njihovo povjerenje u timski rad, rješavanje problema, komunikaciju i još mnogo toga. Također je očito vrlo učinkovito u poboljšanju matematičkih vještina."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.