NOVA studija je otkrila da navike majki i očeva na društvenim mrežama mogu pokazati kakav stil roditeljstva primjenjuju. Svaka mama i svaki tata biraju svoj vlastiti stil roditeljstva koji najbolje odgovara njima i njihovoj obitelji. Ne postoji onaj koji će odgovarati svima jer je svaka obitelj drugačija, kao i svako dijete i okruženje.
Roditelji često idu na ono što im odgovara i ne mare za ono što drugi govore
Prema Audacyju, nova studija je otkrila da način na koji roditelj koristi društvene medije može puno reći o tome kakav je zapravo roditelj. Ovu studiju provelo je Sveučilište Central Florida.
Zaključeno je da su roditelji koji objavljuju mnogo fotografija svoje djece na društvenim mrežama vjerojatno oni koji s djecom razvijaju prijateljski odnos.
Ovi roditelji su često popustljiviji i samouvjereniji u usporedbi s onima koji dijele manje fotografija djece te je vjerojatnije da će svojoj djeci dopustiti korištenje društvenih mreža u mlađoj dobi.
Traženje pristanka djece za objavljivanje njihovih fotografija je vruća tema
Istraživači su izjavili da to može biti zabrinjavajuće jer roditelji neće uvijek pitati svoju djecu prije nego što objave njihove fotografije na internetu. Upravo je to stalna briga stručnjaka u tom području.
Stručnjaci navode da je u redu dijeliti slike s članovima obitelji, ali roditelji doista moraju paziti što dijele i s kim.
Jedan od ciljeva studije bio je sagledati kako pojedini roditelji doživljavaju granice privatnosti kada dijele informacije o svojoj djeci. To također znači da oni koji ne dijele fotografije svoje djece na društvenim mrežama mogu imati autoritarnije roditeljske stilove i svoju djecu mogu držati podalje od društvenih mreža kada su manja, kao i određivati stroga pravila korištenja društvenih mreža.