NAKON četiri odvožene utrke u novoj sezoni Formule 1, jedine dvije momčadi koje još nisu koristile KERS (sustav preraspodjele kinetičke energije) su Toyota i Red Bull.
Iako je Toyota najavljivala KERS uoči početka sezone, zasad ga nema namjeru implementirati na bolide. Potvrdio je to njemački vozač momčadi Timo Glock: "Zasad ne razmišljamo o KERS-u, iako ga ne isključujemo u budućnosti."
Slična je stvar s Red Bullom: "U smislu izvedbe zasad smatramo da nam KERS nije potreban. Vrlo smo otvoreni prema njegovoj upotrebi, ali smatramo da nije još pravo vrijeme da ga koristimo", rekao je šef momčadi Red Bulla Christian Horner.
S druge strane u momčadi Ferrarija, koja je od početka sezone koristila KERS na svojim bolidima, sada se premišljaju o njegovoj daljnjoj upotrebi. Već na zadnjoj utrci, VN Bahraina prošle nedjelje, Ferrari je isprobavao bolide s KERS-om i bez njega na način da ga je Felipe Massa koristio, a Kimi Raikkonen nije. Rezultati su zasad nejasni prema riječima momčadskog šefa Stefana Domenicalija:
"Naš bolid za ovu sezonu slagali smo oko KERS-a i sada je jako teško potpuno promijeniti sve na njemu. Stoga moramo naći najbolji kompromis."
U Ferrariju uvjeravaju kako će na europskoj turneji Formule doći bolji dani za njih. Brawn je dosad skupio 50 bodova, dok ih crvena momčad ima samo tri. Međutim, na VN Španjolske će se Ferrari pojaviti s dvostrukim difuzorom kojeg je FIA proglasila legalnim. Šef momčad Stefano Domenicali se nada da će im difuzori, protiv kojih su se bunili na početku sezone, dati potrebnu brzinu te da će biti konkurentni Renaultu i Toyoti.
"U Barceloni ćemo imati sasvim drugačiji automobil i mislim da smo napravili dobar posao. Ne znam znači li to da možemo zaustaviti Brawn jer je ova sezona jako čudna i tko zna što se može dogoditi. Naš cilj je uvijek bio biti najbolji i to znači da želimo pobijediti Buttona i Brawn", rekao je Domenicali.
M.Pa.
Foto: AFP