Foto, Video:Index
"DO NEPREPOZNATLJIVOSTI će se smanjiti pješačka zona, a riječ je o okupaciji javne pješačke površine, a sve zbog prevelike garaže", napominjali su prosvjednici u zagrebačkoj Varšavskoj ulici.
> Kako je Varšavska postala Horvatinčićeva ulica
Godinama kasnije postalo je jasno kako su bili u pravu. Pješački prolaz kraj podzemne garaže ostao je preuzak, a tuda, odnosno zaštićenom pješačkom zonom, bez ikakvih kazni i protivno svim obećanjima čelnika Grada Zagreba često prolaze automobili.
Najčešće je riječ o dostavnim vozilima koji se svakodnevno više puta na Cvjetni trg probijaju kroz uski prolaz iz pravca Varšavske ulice, a to rade i za vrijeme jutarnjih i popodnevnih gužvi. Uski prolaz svakodnevno koriste i automobili obližnje banke koji tuda prolaze.
Da je riječ o svakodnevnoj praksi i nečem "sasvim normalnom" dokaz je crni trag na zidovima kojeg ostavljaju retrovizori, a stradao je i pločnik po kojem su trebali jedino hodati pješaci.
Upravo jučer počela je i obnova pješačkog pločnika koji je postavljen prije samo četiri godine .