SPLITSKI HSLS-ovci žestoko su se okomili na Vladu zbog toga što su Hrvatske ceste do daljnjeg odustale od gradnja brze ceste Split - Omiš i to na "nekoliko sljedećih godina".
"Tim pravcem svakog dana prolazi 50 tisuća vozila"
"50 tisuća vozila dnevno prolazi tim pravcem, što je čini najprometnijom cestom u državi. Neka ušteda bude samo pola litre goriva po vozilu to je već 250 tisuća kuna dnevno ili 7,5 milijuna kuna mjesečno, odnosno 90 milijuna kuna godišnje. Samo na manjoj potrošnji goriva u 5 godina se vrati novac potreban za završetak, a da ne govorimo o živcima, tlakovima i zdravlju vozača; turistima, izgubljenim radnim satima u gužvi i svim ostalim multiplikatorima", ističe Blažević.
"U vremenima kada nas bombardiraju 'potemkinovskim' projektima tipa: nabacimo žbuku na tisuće fasada; gradimo javne ustanove po principu JPP, a kako ide vraćanje takvih kredita pitajte u Varaždinskoj županiji, ili plutajuće vjetroelektrane i Zagreb na Savi, tiho prolazi vijest da ne možemo ili ne želimo financirati cestu koja donosi sve o čemu se govori - i posao, i uštede i zaradu", piše Bašić te se pita "tko se ovdje pravi lud i da li kon nas stvarno povijest počinje od dana izbora nove vlasti".
"Dokažite da je projekt fasada isplativiji od ovog"
"Ako nas prijašnji nisu slušali dokažite se vi novi. Preusmjerite novce s fasada, tih 500 milijuna kuna, u dovršetak ove ceste ili nam dokažite da je taj projekt isplativiji. Pričaju se bajke o novim projektima, a ne investira se u nešto tako bitno za ovu regiju", kaže Blažević te poziva "narodne zastupnike da se probude iz letargije i praznih pričica" i zajedno pritisnu vlas na temama koje su bitne stanovnicima toga područja.
"Prije nekoliko dana jedan od naših zastupnika je držao moralne prodike o tome kako se u Saboru ne razgovara o konkretnim stvarima. Evo njemu i svima ostalima prilika da snažno reagiraju u korist svih nas", piše Blažević i dodaje kako članove HSLS-a Split, koji uđu u Sabor, neće trebati podsjećati što im je dužnost i za što su plaćeni.