Foto: Twitter
JUČERAŠNJA objava novog slogana Hrvatske turističke zajednice izazvala je val reakcija u hrvatskim medijima, ali i na društvenim mrežama.
> Twitteraši se sprdaju s novim sloganom HTZ-a: "Croatia. Full of jad."
Naime, Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na svojoj 40. sjednici odlučilo se za slogan "Croatia. Full of life" (Hrvatska. Puna života), a na prvu su u HTZ-u bili skroviti oko konkretne cijene slogana.
Ipak, Index je doznao cijenu odabranog koncepta. Iz HTZ-a su nam rekli kako se radi o 2.250.000 kuna bez PDV-a, odnosno 2.812.500 kuna s PDV-om, a pojasnili su nam i koje sve stavke ulaze u tu cijenu.
Koncept je jednoglasno odabran od strane Povjerenstva za odabir krovnog komunikacijskog koncepta te od Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice.
U sklopu navedenog iznosa, odabrani ponuditelj treba finalno dostaviti slijedeće:
- Krovni komunikacijski koncept - značenje i koncept, pozadinsku priču koja podupire ideju te implementacijski priručnik
- Mogućosti proširivanja krovnog komunikacijskog koncepta te primjere potencijalne evolucije ideje te slogan (tagline)
- Simbole, boje, ikone, i sl., slike poveznice s krovnim komunikacijskim konceptom, te 20 riječi/izraza poveznica s krovnim komunikacijskim konceptom
- Vizualni kontekst i primjenu u različitim medijima:
* 3 primjera dizajna za tiskane medije oglase - kreativni koncept i idejno rješenje:
* primjer on-line bannera (statičnog i animiranog)
* izgled početne (home page) web stranice HTZ-a
Iz HTZ-a su nam pobliže objasnili postupak testiranja prijedloga slogana na inozemnim tržištima.
Slogani testirani u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Velikoj Britaniji, Švedskoj, Poljskoj, Francuskoj i Rusiji
Testiranje koncepata provedeno je putem CAWI metode na 8 najvažnijih tržišta, a to su njemačko, austrijsko, talijansko, francusko, britansko, švedsko, poljsko i rusko. Ukupan uzorak je 4800 ispitanika, odnosno njih 600 po svakom tržištu. U izboru ideje koja im se najviše sviđa, 28 posto ispitanika odabralo je prijedlog „Croatia, Full of Life“. Po istom kriteriju, drugi po redu koncept je odabralo 21 posto ispitanika.
Agencije koje su sudjelovale na natječaju: Grey Worldwide, SCPF (Segarra, Cuesta, Puig i Fernandez, Si) & Bruketa&Žinić, BBDO Zagreb d.o.o. + AMV BBDO d.o.o., M&C Saatchi & Studio Sonda d.o.o., McCann Erickson d.o.o. & FutureBrand Ltd.
Zbog poslovne prakse te s obzirom na činjenicu da nisu otkupljena prava od ostalih agencija nismo u mogućnosti komunicirati cjelokupne rezultate istraživanja.
Zanimale su nas i informacije o Turističkom vijeću Hrvatske turističke zajednice, koje se, zajedno s Povjerenstvom za odabir krovnog komunikacijskog koncepta, odlučilo upravo za slogan "Hrvatska. Puna života".
Trinaestorica odabranih Turističkog vijeća
"Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice ima trinaest članova, a čine ga Predsjednik i dvanaest članova, od kojih deset bira Sabor Hrvatske turističke zajednice iz redova članova Hrvatske turističke zajednice, a po jednog člana delegiraju Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora iz redova svojih članova. Dužnost predsjednika Turističkog vijeća, obnaša Predsjednik Hrvatske turističke zajednice, a to je ministar turizma.
Ostali članovi su: Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela, Željko Kukurin, predsjednik Uprave Valamara, Vlado Lučić, direktor Korporativnog razvoja i hotelskih operacija Jadranski luksuzni hoteli Dubrovnik, Vlado Miš, direktor Imeprial d.d., Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistra d.d., Drago Ružić, član Katedre za marketing Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Goran Ražnjević, predsjednik Uprave Ilirija d.d., Kristian Šustar, izvršni
direktor HUP Zagreb d.d., Goran Zrilić, predsjednik Uprave Solaris d.d., Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija, Ante Mihić, predsjednik Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HGK, Nedjeljko Pinezić, predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja pri HGK i vlasnik tvrtke", rekli su nam u Hrvatskoj turističkoj zajednici.