Foto: Google Street View
MINISTARSTVO zaštite okoliša i prirode zatražili smo očitovanje o nalazu Državne revizije koja je, između ostalog, utvrdila da su u prošloj godini samo na parkiranje potrošili pola milijuna kuna previše.
"Upoznati smo s nalazima revizije, a o njima se pri preuzimanju izvješća očitovalo Glavno tajništvo koje objedinjuje informacije iz pojedinih nadležnih službi koji su i javno objavljeni.
Nalazi dodatno potvrđuju nužnost učinkovitije organizacije i upravljanja resursima što postižemo preseljenjem na novu lokaciju na kojoj objedinjujemo sva tijela iz resora zaštite okoliša i prirode.
Cijena od 612.000 kuna godišnje za rezervaciju 17 parkirnih mjesta je neprihvatljivo visoka kao što smo višekratno i govorili u zadnje vrijeme i to je također i jedan od argumenata za preseljenje. Cijenu određuje Grad Zagreb i odnosi se na rezervaciju mjesta ispred i oko ministarstva za službena vozila. Prigovor na visinu cijene naknade poslali smo 22.10.2012. Gradu Zagrebu i 30.10.2012. dobili odgovor da je cijena fiksna i nepromjenjiva te iznosi 3.000 kn po parkirnom mjestu za mjesec dana.
`Povlaštene parkirne karte` koje spominje revizija kupuju se za `zonu`, u našem slučaju za zonu II, i ne može se osigurati da se one odnose na mjesta oko ili u blizini zgrade ministarstva, a kako se navedenih 17 službenih automobila koristi za inspekciju i dostavu, pristup automobilima nužno je osigurati odmah", kažu za Index u Ministarstvu.
Više od 110 tisuća kuna za gorivo otišlo na "hitne dostave" i prijevoz ministra i zamjenika
Državna revizija je između ostalog utvrdila i kako se ne zna tko je vozio tri službena automobila i pritom potrošio u prošloj godini na gorivo ukupno 113.609 kuna. Pitali smo Ministarstvo je li u međuvremenu otkriveno tko je ta vozila dobio na korištenje i zašto?
"Tri automobila za koje je revizija utvrdila nedostatke u vođenju evidencije o korištenju koriste se za hitne dostave, prijevoz Ministra i Zamjenika ministra koji sukladno ovlastima raspolažu s njima 24 sati na dan. Obavezu vođenja evidencije ima službeni vozač za dva automobila i svaki vozač koji koristi treće vozilo. Na obavezu vođenja uredne evidencije na dnevnoj bazi upozoreni su usmenim i pismenim putem od strane nadređenih i sukladno prigovoru revizije, ovo je ispravljeno", kažu u Ministarstvu.
Misterij "nestanka" državne imovine
Revizija je uočila i da u Ministarstvu nedostaje dio državne imovine - namještaja i opreme: "Na temelju dostavljenih izvještaja povjerenstava za popis, sastavljeno je izvješće o obavljenom popisu u kojem je utvrđen manjak uredskog namještaja, računala i računalne opreme knjigovodstvene vrijednosti 47.853,00 kn".
"Ministarstvo zaštite okoliša i prirode ustrojeno je 22.12.2011. preuzimanjem dijela uprava uz bivšem Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva te Uprave za zaštitu prirode iz Ministarstva kulture. Pri osnivanju Ministarstva zaštite okoliša i prirode nije proveden popis imovine i obaveza odnosno nije izvršen postupak primopredaje i razduživanja s prethodna dva ministarstva niti je to zapisnički evidentirano no taj postupak je u tijeku. Podaci koje iznosi revizija u izvješću temelje se na djelomično dovršenom popisu, a o stvarnom stanju moći ćemo se očitovati kad se popis i razdruživanje okončaju.
Radovi i oprema za Centre za gospodarenje otpadom Bikarac, Marišćina i Kaštijun su u bilanci prethodnog Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva uneseni kao `ulaganje u imovinu` te su na isti način preneseni i evidentirani u našem Ministarstvu a na navedeno u reviziji 2012. nije bilo primjedbi. No sukladno novim primjedbama iz aktualnog revizorskog izvješća, to je ispravljeno i ispravno isknjiženo jer to nije imovina Ministarstva", navode u Ministarstvu.