Porezna uprava na reklamiranje fiskalizacije dosad potrošila 200.000 kuna, za 2013. imaju 1,5 milijuna kuna

Screenshot: Google oglasi, YouTube

POREZNA UPRAVA marljivo proteklih mjeseci oglašava fiskalizaciju i provjere računa, odnosno svoju kampanju "Bez računa se ne računa". Tako se moglo vidjeti TV spotove, čuti radijske reklame, a oglase je Porezna uprava platila čak i Googleu.

Pitali smo Poreznu upravu koliko je ukupno u 2013. godini sredstava predviđeno za oglašavanje Porezne uprave te koliko je do sad sredstava za oglašavanje utrošeno i kako su ona raspoređena po mjestima oglašavanja - Google oglasi, Facebook oglasi, TV reklame, ostale kampanje...

Do 31. srpnja na oglašavanje fiskalizacije utrošeno je 195.181 kuna



"Plan proračuna Porezne uprave za Usluge promidžbe i informiranja ukupno za 2013. godini iznosi 1.500.000,00 kuna.

U 2013. do 31. srpnja 2013. godine utrošeno je 195.181 kn na oglašavanje u svezi fiskalizacije. Od ukupnog iznosa na oglašavanje vezano uz fiskalizaciju na Google oglase otpada 18.100 kuna. Porezna uprava nema oglase na društvenim mrežama.

Također napominjemo da se kampanja "Bez računa se ne računa" u sklopu provedbe Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovim novcem, bez naknade objavljuje na nacionalnim televizijama", stoji u odgovoru Porezne uprave Indexu.

TV spot platili 70 tisuća kuna



Porezna uprava je uoči službenog pokretanja kampanje "Bez računa se ne računa", početkom veljače ove godine, izvijestila kako su informativno-edukativni TV spot platili 70 tisuća kuna.

"Kreativni koncept, TV i radio spotove za kampanju "Bez računa se ne računa" radila je agencija Nukleus. Premda po Zakonu o javnoj nabavi nije bilo potrebno, jer je riječ o bagatelnoj nabavi, Porezna uprava je na dostavu kreativnih rješenja pozvala pet kreativnih agencija - Nukleus, I to nije sve, Šareni artikl, Zoo Agencija i Idea studio. Kreativna rješenja dostavile su prve četiri agencije, a nakon prezentacija Povjerenstvo je sustavom zasebnog bodovanja svakog člana kao najbolje rješenje odabralo agenciju Nukleus.

Cijena TV spota iznosi 70 tisuća kuna s PDV-om. Informativno-edukativni spot plaća Porezna uprava, a spot vezan za nagradnu igru, kao i nagradni fond od 180.000 kuna, financira Hrvatska lutrija", izvijestili su tom prilikom iz Porezne uprave.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.