Foto: Udruga Breza (Facebook)
"Taj projekt donio je promociju grada Osijeka po cijeloj Hrvatskoj i bili smo ponosni zbog toga. Jedinstvenost ovoga projekta privukla je najvećeg hrvatskog proizvođača mineralnih i izvorskih voda te bezalkoholnih pića - Jamnicu zbog čega je predstavnica Udruge Breza sudjelovala na sastanku radi dogovora oko suradnje i ustupanja autorskih prava za promociju vode Jana", napisala je Udruga Breza na svom Facebooku.
Pregovori o suradnji prekinuti, ali kampanja je ipak krenula
Nikakav dogovor, međutim, nije sklopljen. Iz Udruge Breza stoga su, kako tvrde, ostali neugodno iznenađeni kada je Jana lansirala svoju novu reklamnu kampanju.
"Bilo nam je neizmjerno drago što ćemo ostvariti suradnju, no... ne zadugo. Naime, dogodilo se nešto sasvim neočekivano. Daljnji dogovori nisu upriličeni niti je sklopljen sporazum o bilo kakvoj suradnji, ali... Jana se pojavila u novom izdanju pod sloganom "Jana - voda s porukom". Ne moramo vam reći da smo ogorčeni, čak štoviše kad posjetite njihovu promotivnu stranicu Jana - voda s porukom, otvori vam se prozorčić u kojem piše da ste posjetom pomogli Udruzi "Mi". Sramotno je da je Jamnica, renomirani proizvođač voda i jedan od najvećih brandova Hrvatske, koja se velevažno krasi atributom društveno odgovorne tvrtke, prevarila jednu neprofitnu organizaciju i ukrala ideju i koncept našega projekta. Ljudi, ovo je sramota!", tvrde iz Udruge breza.
Dobrim porukama željeli učiniti Osijek ugodnijim gradom
Koncept projekta "Osijek - Grad dobrih poruka" vrlo je sličan Janinoj promidžbenoj kampanji. Ideja je bila sakupiti što više osobnih, pozitivnih i inspirativnih poruka koje bi osmislili građani Osijeka svih uzrasta. Nakon odabira najboljih poruka, uslijedila je volonterska akcija ispisivanja tih poruka na različita mjesta u Osijeku u obliku mini-grafita.
"Cijela inicijativa rodila se iz promišljanja kako Osijek učiniti toplijim mjestom za život i podignuti raspoloženje naših sugrađana", stoji u objašnjenju na Facebook stranicama ove inicijative.