Problem im je raspoloživost i količina hotelskih kapaciteta
"Dosadašnje investicije u turizam bile su uglavnom u postojeće objekte, fragmentirane i nepovezane, gdje pojedine hotelske kuće čine velike napore da se samostalno pozicioniraju na tržištu, s obzirom na relativno kratku sezonu. Za stabilan rast destinacije potrebni su nam jaki partneri koji mogu dovesti goste i u sezoni i izvan nje. Samo TUI je prije rata s tržišta Velike Britanije dovodio više od 200 tisuća putnika, a sezona je počinjala u travnju. U razgovorima koje smo imali s TUI-jem, ali i s drugim velikim multinacionalnim touroperatorima, svi su izrazili spremnost da se vrate na hrvatsko tržište s većim naletima aviona te da produže sezonu, no osnovni problem im je raspoloživost i količina hotelskih kapaciteta, diferencijacija i eksluzivnost za pojedina tržišta", navodi se u odgovoru Agrokora Poslovnom dnevniku u kojem se dodaje da je jasna pozicija Agrokora da se proaktivno uključi u turistički sektor.
Prema nekim procjenama, TUI u Hrvatsku godišnje dovodi oko 40 tisuća gostiju, i dobar dio toga ide preko Gullivera, piše Poslovni.