Agencija voditelja izbornih kampanja SDP-a, Mesića i Bandića otišla u stečaj

Ilustracija: 123rf

TRGOVAČKI sud u Zagrebu objavio je oglas u kojem se pozivaju vjerovnici tvtke Public Image, reklamne i marketinške agencije Borisa Maleševića - voditelja brojnih izbornih kampanja SDP-a, Stjepana Mesića, ali i Milana Bandića, da u roku od 45 dana predlože otvaranje stečajnog postupka te tvrtke s utvrđenim dugom većim od 57.000 kuna.

U sudskom oglasu poziva se zastupnik Public Imagea da u roku od 15 dana preda ovjeren popis imovine i obaveza, a ne odazove li se on i vjerovnici u zakonski predviđenim rokovima, sud će smatrati da je Public Image nesposoban za plaćanje te će po službenoj dužnosti donijeti rješenje o otvaranju i zaključenju skraćenog stečajnog postupka.

Agencija Public Image osnovana je u rujnu 1999. a osnivač i direktor joj je Boris Malešević, dizajner i marketinški stručnjak angažiran u brojnim izbornim kampanjama političkih stranaka i političara. Najpoznatiji je bio po SDP-ovim kampanjama od ranih 90-ih do 2009. i sloganima poput "Živjeti kao normalan svijet" za koji su ga mediji prozivali da je posuđen iz naslova srpskog filma iz 1982.

Sporan posao s ministarstvom Šime Lučina


Za Public Image i Borisa Maleševića se 2010. u medijima navodilo da je u vrijeme mandata SDP-ova ministra Šime Lučina MUP njegovoj agenciji platio 28 milijuna kuna za promidžbene usluge u okviru nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa. Malešević je tada kazao da je posao dobio na temelju odluke povjerenstva u kojem su bili predstavnici osiguravajućih društava, dok su u policijskom odjelu za cestovnu sigurnost isticali da su napisi o plaćenih 28 milijuna netočni.

Malešević se spominjao kao i autor u navodno sporno financiranoj predsjedničkoj kampanji Milana Bandića 2009. No, Malešević, koji je u toj kampanji radio sa svojom tvrtkom Designsystem, govorio je da o svemu zapravo vrlo malo zna.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.