VRIJEDNOST brenda Netflix porasla je tijekom godine dana za 72 posto, na 26,7 milijardi dolara, prema novoj Forbesovoj ljestvici najvrjednijih svjetskih robnih marki, na kojoj je na prvom mjestu kao i prošle godine Apple s vrijednošću od 241,2 milijarde dolara.
Google je drugi s vrijednošću robne marke od 207,5 milijardi dolara, a među prvih pet redom su i Microsoft (162,9 milijardi dolara), Amazon (135,4 milijarde dolara) i Facebook (70,3 milijarde dolara).
Listu prvih deset čine još Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton i McDonald's.
Prošle godine u prvih deset bila je Toyota, no ove godine je izgubivši na vrijednosti za sedam posto zauzela 11. mjesto. Louis Vuitton, koji ranije nije uvrštavan u prvih deset najskupljih marki, poskupio je za 20 posto i zauzeo deveto mjesto.
Među prvih deset robnih marki po vrijednosti, samo su Facebook i Samsung izgubili 21, odnosno pet posto, dok su ostale marke poskupjele.
Netflix je u godinu porastao za najvećih 72 posto i nalazi se na 26. mjestu.
Značajan rast vrijednosti brenda ostvarili su i Chanel (42 posto), Amazon (40 posto), Microsoft (30 posto) i PayPal (24 posto).
Ukupna vrijednost 100 najskupljih marki je 2,54 bilijuna dolara. Više od 50 njih pripada američkim tvrtkama, 10 ih je iz Njemačke, devet iz Francuske, iz Japana šest, a iz Švicarske pet.
Na popisu su najviše zastupljene marke tehnoloških tvrtki, njih 20, a 14 marki pripada tvrtkama za financijske usluge, 11 automobilskom sektoru, a osam sektoru prodaje.