Baldasar se mislio uhljebiti, ali su ga odbili: "Žalit ću se, imam to pravo"

Foto: FAH

UNATOČ najavama kako će karijeru nastaviti u realnom sektoru, bivši splitski gradonačelnik Ivo Baldasar zatražio je da se vrati u Agenciju za obalni linijski promet iz koje je 2013. godine došao na mjesto prvog čovjeka Grada Splita. No, sudeći prema stavu Agencije, prekasno se sjetio aktivirati svoje staro radno mjesto. Baldasar im se, naime, javio koncem kolovoza, a morao je to, smatraju u Agenciji, učiniti najkasnije 15 dana nakon što je prestao biti gradonačelnik, a to je bilo početkom travnja.

Baldasaru idući mjesec istječe produljeni izdašno plaćeni godišnji odmor od šest mjeseci. Tijekom tog perioda nije radio ništa, a primao je plaću od 17 tisuća kuna. Njemu ništa nije sporno. 

"Imao sam pravo na to. Pa 90 posto dužnosnika iskoristi tu mogućnost. Uostalom četiri godine nisam bio na duljem odmoru od tri dana. Mislim, a takvog su stava i moji odvjetnici, da Agencija pogrešno tumači zakone i da se na mene ne odnosi odredba na koju se pozivaju. To je za državne dužnosnike, a ne za dužnosnike lokalne uprave. Prvo su mi rekli da je sve u redu i da se mogu vratiti na posao, a onda da ne mogu", kaže Baldasar.

Baldasar: Zvao sam kapetana Franičevića da se mislim vratiti u Agenciju

Tvrdi da je još u travnju nakon odlaska iz Banovine kontaktirao bivšeg ravnatelja, kapetana Ivana Agu Franičevića, te ga obavijestio o namjeri povratka u staru tvrtku. Franičević je postao pomoćnik v. d. ravnateljice, a Baldasar tvrdi da je spreman izjaviti kako ga je uistinu kontaktirao oko povratka u Agenciju.

U međuvremenu je raspisan i natječaj za ravnatelja Agencije.

"U Banovinu sam došao s mjesta ravnatelja Agencije, no nisam se htio javiti na natječaj jer je pitanje ispunjavam li uvjete. Godinu dana, naime, ne bi smio obavljati rukovodeće dužnosti. Smatram da sam u pravu i žalit ću se Upravnom vijeću koje predstavlja 2. stupanj. Vidjet ćemo što će oni odlučiti, ja bi se osobno više volio vratiti u realni sektor", kaže Baldasar.
 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.