"U JUTARNJEM listu dogodio se pad od 30 posto u oglašavanju ove godine", rekao je Davor Butković u izjavi za Financial Times koji je objavio analitički tekst o financijskoj krizi i njenim posljedicama u Europi. Manji dio teksta posvećen je stanju u Hrvatskoj gdje se napominje kako je ove godine zabilježen najveći broj skijaša-Hrvata u inozemstvu, cijene nekretnina na Jadranu i dalje su visoke, a najekskluzivnija mjesta za noćni provod u Zagrebu i dalje su puna.
> Kriza: Tiskanim medijima crno se piše, ali više ćemo gledati televiziju
"To nije dobro!", odgovorio je Butković dodajući kako za sada nema krize, ali ima osjećaja da će se dogoditi nešto loše.
Podsjetimo, kako smo još jučer pisali da bi se prihodi tiskanih medija od oglašavanja mogli smanjiti za čak 20 posto, dok bi njihova naklada mogla pasti za 10 posto, a posebno će biti pogođene tiskovine koje se isključivo financiraju prodajom oglasa. Tako je jučer Business.hr prvi proglasio kapitulaciju te najavio gašenje. No, zloguke prognoze tako su se pokazale i optimističnim za Jutarnji list koji je bilježi pad od ogromnih 30 posto.
"Prvi na udaru naći će se tiskani mediji gdje će oglašivači štedjeti. Televizija u kumulativi još ima šansu ostati na prošlogodišnjim brojkama, dok će internet oglašavanje rasti zbog sve važnije interakcije s potrošačima. U toj utrci gube tiskana izdanja", kazao je jučer Slaven Fischer predsjednik Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA), dodajući da se slaže s prognozom kako se tiskanim medijima "crno piše".
M.M.
Screenshot: Nova TV