Foto: Taxi Cammeo
CAMMEO od sutra starta u Splitu. Prvih nekoliko dana imat će besplatne vožnje po gradu. Prije mjesec dana regionalni direktor Ivan Tomaš najavio nam je kako će na splitske ulice izaći sa flotom od 30 novih Dacia Logan karavan. Tom prilikom nam je pojasnio da nisu tražili dozvole jer su ugovore sklopili sa splitskim taksistima koji već imaju dozvole za taksiranje.
Dogradonačelnik Kovačević: Dozvole se izdaju za određena vozila
Splitski dogradonačelnik Goran Kovačević kazao nam je, pak, da im se Cammeo javio, ali ne u vezi traženja dozvola za svoja vozila, već o namjeri da u Splitu posluju po sistemu franšize.
"Sklopit će ugovore sa obrtima i tvrtkama koje već imaju dozvole, no problem bi mogao nastati za korištenje njihovih vozila jer se dozvole izdaju za određena vozila", kazao nam je dogradonačelnik Kovačević.
Taksije kontroliraju Carina i Inspekcija cestovnog prometa
Provjerio je i tko brine o tome da taksi vozila imaju uredne dozvole. To su Carina i Inspekcija cestovnog prometa.
U Splitu već duže traju napetosti između taksista, ilegalnih prijevoznika i vozača Ubera, a nema sumnje da će dolazak još jednog prijevoznika dodatno podići tenzije. U Cammeu smatraju da je konkurencija zdrava i da neće biti problema.
Cammeo je danas za probrane medije imao predstavljanje na parkingu gradskog groblja Lovrinac. Na Daciama nema oznaka taksija. Poslovat će, očito, po sistemu najma auta s vozačem.
Cammeo o poslovanju tek sutra ujutro
Projekt je obavijen velom tajne, jer nam Tomaš nije htio večeras pojasniti detalje poslovanja.
"Sve ćete dobiti sutra ujutro. I više nego što vam treba. U ovom trenutku mogu reći da imamo sve potrebne dozvole za obavljanje djelatnosti. S vožnjama krećemo od 7 ujutro. Korisnici će biti više nego zadovoljni", kazao nam je Tomaš.
Splitski taksisti: "To je čisti rad na crno"
Lovre Ćatipović iz splitskog udruženja taksista kaže da ih je iznenadio način na koji Cammeo u Splitu misli obavljati prijevoz.
"Mi smo mislili da je Cammeo taksi, a očito će biti kao Uber. Mislim da je to slučaj za mobilne jedinice Carine i inspektorat, to je čisti rad na crno", kaže nam Ćatipović.
Ističe kako jedino taksisti s dozvolama imaju taksimetar i ovlašteni cjenik po kojima mogu izvršiti naplatu, a svi ostali to ne bi smjeli raditi.
"Grad sada pušta 62 dozvole za taksije, a kao dodatak stiže i Cammeo nakon Ubera. Ja se čudim ljudima koji sjedaju u njihova vozila jer mi ne znamo tko vozi za Uber i sa čim vozi", kaže Ćatipović.