Više od 200 britanskih kompanija trajno je prešlo na četverodnevni radni tjedan bez smanjenja plaće, čime je označena posljednja prekretnica u kampanji za promjenu načina na koji Britanci rade. Kompanije se kreću od marketinških agencija, IT tvrtki i konzultantskih društava do onih u dobrotvornom sektoru, a zajedno zapošljavaju više od 5000 ljudi.
Joe Ryle, direktor kampanje 4 Day Week Foundation, rekao je da je petodnevni radni tjedan "izmišljen prije 100 godina i više ne odgovara svrsi". Umjesto toga, njegova se organizacija zauzima za četverodnevni radni tjedan s istom plaćom i beneficijama kao oni koji rade pet od sedam dana.
Rekao je: "Kao što su stotine britanskih kompanija i jedno lokalno vijeće već pokazali, četverodnevni tjedan bez smanjenja plaće može biti dobitna kombinacija i za radnike i za poslodavce.
Uz 50 posto više slobodnog vremena, četverodnevni tjedan ljudima daje slobodu da žive sretnije i ispunjenije živote."