SLJEDEĆI hiperautomobil iz Porschea najvjerojatnije će biti u potpunosti električni, izjavio je izvršni direktor te tvrtke, Oliver Blume, za Top Gear.
"Ovo je velika stvar i očekuje naš još jedna u budućnosti", rekao je tijekom otkrivanja novog Cayenne Coupea referirajući se na taj automobil, ali i na novi model automobila koji pripremaju.
"Mora biti najbolji na tržištu, s najboljim performansama, sada nemamo koncept za taj automobil, ali bi li to mogao biti u potpunosti električni automobil? Mogao bi", rekao je.
Partnerstvo s Rimcem
Top Gear prenosi i Blumeove riječi kako je "Porsche uložio 18,7 milijuna eura investicija u hrvatskog genijalca pogonskih sklopova, Rimca, prošlog lipnja, čime su signalizirali spremnost na strateško povezivanje".
"Partnerstvo će biti puno važnije u budućnosti. Meni je važno da imamo izazovnog partnera, sa znanjem i iskustvom, koji radi na istoj razini kao i mi i koji nas gura dalje", rekao je Blume.
"Mate Rimac je stručnjak, jako ambiciozan i savršen partner koji može napraviti i prototipove s malim, pametnim rješenjima", rekao je i dodao kako se ne radi samo o električnoj mobilnosti te kako Porsche razvija partnerstva i u financijskom sektoru i digitalizaciji te kako svakog mjeseca povećavaju mrežu svojih partnera.
Porsche razmatra i u potpunosti električnu verziju Cayannea
U rujnu će debitirati i električna verzija Taycana te će tako ova tvrtka dobiti još jednu varijantu pogona uz pogon na gorivo te uz hibridni pogon. 2021. godine pak dolazi Cross Turismo, a Macan sljedeće generacije dolazi u isto vrijeme, u električnoj verziji, ali i u pogonu na gorivo.
Oko 20.000 kupaca već je dalo depozit od 2500 eura za Taycana, zbog čega će Porsche vjerojatno revidirati ciljeve kada se radi o proizvodnji tog modela automobila
"Vozio sam ga u Švedskoj prije tri tjedna. Ima dinamiku vožnje kakvu nikada niste vidjeli na električnom automobilu. Bit će vozača modela GT3 koji će biti zainteresirani za Taycan i koji će ih imati oba. Garaža iz snova", rekao je Blume.
Porsche osim toga aktivno razmatra proizvodnju sljedeće generacije Cayennea koja će biti u potpunosti električna.
"Kada govorimo o motorima, imamo mješavinu motora na goriva, hibrida i električnih motora. Mislimo da smo dobro pripremljeni za sljedećih 10 godina. Oni će biti rame uz rame dvije do tri godine, a onda ćemo odlučiti. Neka tržišta su prešla na električni pogon, drugi nisu spremni jer nemaju infrastrukturu. U Rusiji se traže automobili na gorivo, u Kini je potražnja za električnim automobilima", dodao je.