Google je svoju verziju igre postavio na početnu stranicu 21. svibnja kako bi obilježio 30 godina od prve pojave Pac-Mana u Japanu. Igru je promijenio tako da Pac-Man bježi od čudovišta i jede točkice oko imena Google.
Igra je postala tako popularna da ju je kompanija odlučila trajno ostaviti dostupnom na svojoj stranici.
No, igra ne samo da je bila popularna, nego i iznimno loša za učinkovitost radnika. Rescue Time je pratio koliko je ljudi igralo Googleovog Pac-Mana, kada i gdje.
Kako je Pac-Man pojeo vrijeme
U pravilu ljudi dnevno 22 puta pretraže Google, a svaka pretraga traje oko 11 sekundi. Dok je Pac-Man bio na stranici, prosječna pretraga trajala je 36 sekundi. Rescue Time vjeruje da bi i više ljudi provelo duže vremena na Googleovoj početnoj stranici da je shvatilo da se Pac-Man može igrati.
Da bi ga se igralo, moralo se kliknuti gumb "Insert coin" (Ubaci novčić) umjesto uobičajenog "I'm feeling lucky" (Prati me sreća). Rescue Time je pratio navike 11.000 ljudi, a prebacivši to na 504 milijuna unique posjetitelja koji svaki dan surfaju na Googleu, mali pomak u prosječnom trajanju pretrage rezultirao je gubitkom od 4,8 milijuna radnih sati.
Kad bi se to preračunalo u plaće, ako se pretpostavi da se ljudima plaća 25 dolara po radnom satu, pričamo o 120 milijuna dolara izgubljenog novca. Rescue Time navodi da se za taj novac moglo zaposliti sve Googleove radnike i dati im da rade šest tjedana.