Foto: Facebook
NOVINARKA Tanja Božić doživjela je vrlo neugodno iskustvo s nepristojnim vozačem ZET-ovog autobusa u srijedu navečer na Vrbanima. Ona je, naime, pokušala ući u autobus na liniji 115 (registarskih oznaka Zg-8202-DZ) sa svojim psom, kujicom patuljastog pinča teškom četiri kilograma. Prema pravilima, pas je imao torbu i brnjicu.
Božić tvrdi da je pristojno rekla kako ima sve potrebno da bi se pas vozio busom.
Vozač je na to počeo vikati na nju, a pobunili su se i putnici. Božić nije došla na odredište busom kojim je planirala nego sljedećim koji je išao tri minute kasnije. U njemu je bez problema kupila kartu, a pas se mogao voziti u krilu.
"Mrš, đubre jedno, sad ću ti policiju zvati. Ti ćeš mene slikati u mom autobusu", vikao je vozač.
Vozaču su se pridružila i dvojica kolega, a još desetak ljudi ih je sa strane promatralo i smijalo se, govori Božić za Index.
Za Index je rekla i kako je već uputila žalbu nadležnim službama u ZET-u, ali do zaključenja ovog teksta nitko joj nije odgovorio.
Za pinča Pupu, njena vlasnica kaže kako je riječ o izrazito mirnom malom psu koji se svakodnevno vozi u tramvaju.
"Pritužbom koju smo napisali ZET-u samo želim upozoriti na potrebu pristojne komunikacije s putnicima. Trojica na jednu ženu, uvredama.... Pa zar je to slika Zagreba. K tome, i gradonačelnik ima psa. Bi li njega izbacio ZET-ov vozač da mu je došao na prva vrata 115-ice?", govori Božić za Index.
U Pravilniku ZET-a piše kako psi viši od 30 cm smiju u autobuse s brnjicom. Psi visine do 30 centimetara, kao i mačke te druge male pitome životinje, smiju se prevoziti u odgovarajućim transportnim kutijama i za njih se ne naplaćuje dodatna karta. Dopušten je i prijevoz pasa koji u grebenu imaju više od 30 cm, uz uvjet da pas ima brnjicu i da se vodi na kratkom povodcu te uz propisanu dokumentaciju, odnosno ispravu o upisu i cijepljenju protiv bjesnoće.
ZET-u smo i sami uputili upit o slučaju izbacivanja putnice s psom iz autobusa. Odgovorili su nam kako su nadležne službe pristupile utvrđivanju činjenica u konkretnom slučaju.
"Upućujemo ispriku korisnici prijevozne usluge, ukoliko je došlo do propusta u radu našeg djelatnika. Međutim, nezahvalno bi bilo komentirati događaj u cijelosti, dok se ne sakupe sve relevantne činjenice", kažu u ZET-u.